Чи вдалося через Дію продати викрадене авто, повідомляє Федоров.
Реєстр транспортних засобів одразу перевіряє авто по базах даних та реєстрах. Тому швидко відмовляє, якщо машина в розшуку, вкрадена або арештована, якщо її намагається продати людина, яка перебуває в розшуку, або якщо в людини підроблені документи. Тож продавати авто через Дію не тільки зручно, а ще й супербезпечно.
Про це повідомляє Федоров.
Послугу запустили наприкінці грудня, за цей час українці 22+ тисячі разів успішно продали авто через Дію. Зробити це просто, як замовити доставку.
Продавець генерує в Дії посилання або QR-код → покупець його сканує → погоджується з умовами → вибирає номер і версію техпаспорта: пластик та електронне свідоцтво в Дії або тільки електронне свідоцтво. До речі, номери можна залишити старі або замовити нові.
Фізичний техпаспорт і номер можна замовити на відділення Укрпошти. Сервісний центр перевірить договір. Після успішної перевірки зможете підписати його, а потім обмінятися грошима та авто. На першому етапі сервіс доступний для легкових автівок, мотоциклів і мопедів.
Понад мільйон українців щорічно купують чи продають авто. Раніше для цього доводилося ходити в сервісні центри МВС, стояти в чергах та купувати «бігунки», чекати оплати до банку й платити комісію.
За час тестування послуги в Дії вже перереєстрували 65 автівок. Купуйте та продавайте авто онлайн, діліться фідбеком, а ми продовжуємо робити послуги за два кліки.
Послуга реалізовується Мінцифрою разом з Міністерством внутрішніх справ, Головним сервісним центром МВС, ДП «Інфотех» та АТ «Укрпошта».
Читайте також: На Рівненщині в останню дорогу провели Героїв
- БК «Рівне» вирвав перемогу у драматичному матчіРівненський тур баскетбольної Суперліги закривав поєдинок близьких географічних сусідів – Рівного та Луцька. Цей матч подарував незрівнянні ні з чим емоції: позитивні для рівнян, сумні – для лучан. Світлана ПікулаЖурналістка та медіаменеджерка з багаторічним досвідом роботи у регіональних медіа. Працює…

контент-менеджерка та журналістка редакції «Сім днів». Працює з соціальними темами, історіями громад, матеріалами про дітей і молодь, а також готує публікації для проєкту «Вулиці Героїв».
Від 2016 року працює контент-менеджеркою соціальних мереж редакції. Має досвід роботи рекламним менеджером у газетах «Вісті Рівненщини» та «Панорама». Долучається до підготовки новин, авторських матеріалів і контенту для онлайн-платформ.

