Білборди кампанії #БезпекаЦиВільних з’явилися на Рівненщині та ще 6 областях України.
Білборди кампанії, що нагадують українцям базові правила цивільної безпеки, з’явилися у 20 громадах 7-ми областей України (Волинська, Житомирська, Закарпатська, Львівська, Одеська, Полтавська, Рівненська). Як переходити дорогу у темний час доби, безпечно обігрівати оселю, поводитися з підозрілими предметами – ці та інші поради відображені на бордах у межах кампанії #БезпекаЦиВільних. Людина, яка приносить удачу жителям Рівненщини
«Взявши за основу загальновідомі приказки та прислів’я, ми видозмінили їх так, щоб вони перетворилися на правила безпеки. Як український фольклор, що передається від покоління до покоління та супроводжує нас у багатьох побутових ситуаціях, так і норми цивільної безпеки мають у потрібний момент щоразу виринати у пам’яті», – прокоментувала ідею білбордів Діана Іщенко, креативна директорка ГО «Інтерньюз-Україна».
Кампанія #БезпекаЦиВільних покликана підвищити обізнаність українців щодо побутової безпеки. В умовах війни рятувальники ДСНС безупинно та героїчно працюють над порятунком людей та відновленням інфраструктури. Пильність українців у щоденних побутових справах зменшить навантаження на підрозділи ДСНС та найголовніше – допоможе зберегти життя українців. Цей заклик відображений у слогані кампанії – «Пильнуйтеся та пильнуйте інших!».
«Державна служба України з надзвичайних ситуацій, як і вся країна, працює зараз у вкрай складних умовах. Щодня ми ліквідовуємо наслідки ворожих атак. Але разом з цим не забуваємо про одне із головних завдань – інформування та навчання громадян правил безпеки. Адже обізнаний – значить захищений. Якщо кожна родина, кожен українець дотримуватиметься основних елементарних правил безпеки, то надзвичайних ситуацій та подій буде значно менше. А отже і менше трагічних випадків», – зазначив Директор Департаменту запобігання надзвичайним ситуаціям ДСНС України Олександр Чекригін.
Окрім зовнішньої реклами, кампанія триває онлайн: загальне охоплення інфографік та роликів у соцмережах становить 5 млн. Серед інших комунікаційних продуктів – 45 статей у медіа, 10000 друкованих листівок, 2 практичні посібники (для цивільного населення та комунікаційників у громадах). Також понад 90 представників місцевого самоврядування пройшли тренінг з ефективного висвітлення питань безпеки для мешканців громад.
Кампанію #БезпекаЦивільних втілює ГО «Інтерньюз-Україна» у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій та за підтримки Проєкту USAID «ГОВЕРЛА».
Читайте також: Рівне отримало грант та долучається до боротьби зі змінами клімату