Рішення Виконавчого комітету Рівненської міської Ради
№101-Р від 08.10.2019р.
Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному у новій редакції
У відповідності до частини шостої, частини сьомої статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги», статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523-р «Про деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», пункту 7 Положення про Центр надання адміністративних послуг у м. Рівному, що затверджене рішенням виконавчого комітету Рівненської міської ради від 11.11.2014 №170, виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити перелік адміністративних послуг виконавчих органів Рівненської міської ради, які надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному у новій редакції згідно з додатком 1.
2. Затвердити перелік адміністративних послуг органів виконавчої влади, які надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному у новій редакції згідно з додатком 2.
3. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Рівненської міської ради від 12.02.2019 №14 «Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному».
4. Це рішення набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на міського голову, а організацію його виконання доручити начальнику Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради.
Детальніше з додатками до рішення Ви можете ознайомитися за посиланнями:
сайт Рівненської міської ради http://www.city-adm.rv.ua
сайт Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному https://www.cnaprv.gov.ua/
сайт газети “Сім днів” https://7dniv.rv.ua/.
Міський голова В. Хомко
Керуючий справами виконкому П. Середюк