РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ № 101-р
від 08.10.2019 м. Рівне
Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному, в новій редакції
Відповідно до частини шостої, частини сьомої статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги», статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Про деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», пункту 7 Положення про Центр надання адміністративних послуг у м. Рівному, що затверджене рішенням виконавчого комітету Рівненської міської ради від 11.11.2014 № 170, виконавчий комітет міської ради ВИРІШИВ:
1. Затвердити перелік адміністративних послуг виконавчих органів Рівненської міської ради, які надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному, у новій редакції згідно з додатком 1.
2. Затвердити перелік адміністративних послуг органів виконавчої влади, які надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному, у новій редакції згідно з додатком 2.
3. Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету Рівненської міської ради від 12.02.2019 № 14 «Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному».
4. Це рішення набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на міського голову, а організацію його виконання доручити начальнику управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради.
Міський голова Володимир ХОМКО
Керуючий справами виконкому Петро СЕРЕДЮК
Детальніше з додатками до рішення можна ознайомитися за посиланнями:
сайт Рівненської міської ради http://www.city-adm.rv.ua;
сайт Центру надання адміністративних послуг у місті Рівному https://www.cnaprv.gov.ua/;
сайт газети «Сім днів» https://7dniv.rv.ua/.