fbpx

Свої автобуси для дальніх мандрівок невдовзі випускатимуть у Тараканові

Діліться інформацією з друзями:

Перший дослідний зразок автобуса на шасі «Iveco “Daily”» для міжміських пасажирських перевезень виготовили нещодавно на ТОВ «Рівненський автозавод», що в селі Тараканів Дубенського району. Попереду – його випробування, сертифікація та серійне виробництво.

Конструкторську документацію і дизайн автобуса на замовлення цього товариства розробили у Львові на НТЦ «Автополіпром», розповів директор Рівненського автозаводу Анатолій Ясковець.

– Ми їм дали технічне завдання, спільно розробляли дизайн, конструкцію. Перший зразок виготовили на нашому підприємстві. Автобус «418.50» зроблений за формулою 27+1+1 (пасажири + водій + гід або другий водій). Він призначений для дальніх маршрутів.

У салоні – комфортні, багатофункціональні сидіння (відкидна спинка, крісла розсовуються вбік, є підлокітник, столик, сіточка тощо), кліматичні системи (автономний обігрівач із конвекторами по всьому салону, кондиціонер), багажні полички для ручної поклажі, аварійно-вентиляційний люк, аудіо- і відеосистеми. Є двоє автоматичних дверей – це пришвидшує посадку-висадку пасажирів. Багажні відсіки розташовані по обох боках та з тилу автобуса,– деталізував директор ТОВ «Рівненський автозавод».

Транспорт можна використовувати для туристичних подорожей та екскурсій, для міжміських перевезень, для перевезення працівників підприємств, зустрічі делегацій, для виїзду на конференції тощо.

Новинкою вже зацікавилися потенційні покупці.

– Головне завдання – сертифікація і запуск серійного виробництва цієї моделі,– підкреслив Анатолій Ясковець.– Наступного року плануємо випустити 20 машин, проектна потужність – до 100 автобусів на рік. У перспективі – організація власного конструкторського бюро. Хочемо розробити на базі цієї моделі комплектацію віп-автобуса, де в салоні будуть столики для проведення переговорів, зустрічей. В Європі такі машини досить затребувані. Їх використовують будівельні компанії, коли потрібно виїхати на об’єкт із замовниками, інвесторами, а потім все обговорити. Тоді салон перетворюється на конференц-зал. Міркуємо й про автобус для приміських перевезень у ме­жах області. Хочемо зробити його на базі цієї моделі, відрізнятиметься лише внутрішнє наповнення, воно буде трішки простішим. Словом, планів чимало, будемо працювати!

Наталія НИРКОВА