Рівнянка Vik Chymshyt обурилася якістю роботи ПАТ “Рівнегаз” і повідомила про це у Рівненську групу у Фейсбуці.
В коментарях вона детально розповіла чому саме вирішила звернутися до соціальної мережі.
Ловкость рук і ” нікакого обмана”….або що не так з особистим кабінетом РівнеГаз…От ніколи не думала, що маю слідкувати за показниками і скрінити їх для доказів…Эдуард Палецкий ти цього разі ніц не скажеш…зрада то чи перемога…23 травня скрін – цифри( 34665)сьогодні- ( 34562) скрін…Попередній показник просто зник з особистого кабінету…21 травня особисто була у РівнеГаз і заключила з ними договір, сфотографувала лічильник 31 травня, ( може я там мала селфі ще зробить)…Бац… сьогодні захожу…показників як не бувало…в задачі питається назачем мені особистий кабінет? І назачем я туди їздила?Може там кому , пробачте, на лобі ті показники писати…Welcome to reality…І як ви думаєте…тадам!!Правильно, я знову маю туди їхати через усе місто, і чекати в черзі дві години….Чим би я ще займалася в цьому житті……ну ну… цього разу я познайомлюся таки з керівництвом……
Рівняни в коментарях під постом Vik Chymshyt також обурюються роботою служби.