Навіщо контролери Рівнегазу використовують фотофіксацію при знятті показань лічильників?
Раз на пів року, контролери АТ «Рівнегаз» мають проводити контрольне зняття показань лічильників. У Регіональній Газовій Компанії, що спеціалізується на впровадженні інноваційних та комплексних рішень для енергетичного сектора запропонували газорозподільним компаніям модернізувати роботу контролерів.
Так з’явився один з мобільних додатків «104 ua Контролери», що суттєво підвищив якість клієнтського обслуговування та осучаснив стандарти роботи газовиків. Провідний фахівець відділу балансування АТ «Рівнегаз» Валентина Демидюк розповіла
про особливості застосування додатку.
– Валентино Станіславівно, то які новації прийшли з додатком у роботу контролерів?
– По-перше, зникла паперова робота, з якою пішли у небуття помилки, похибки, нагромадження та обробка матеріалів у паперовому вигляді. Разом з тим, підвищилася достовірність даних за показаннями. Контролер, окрім показань лічильника у додатку фіксує модель лічильника, його розміщення, стан.
По-друге, збільшилася швидкість передачі даних, відповідно актуалізована інформація відразу потрапляє в CRM, платформу 104.ua, клієнтські програми.
По-третє, відбулося виключення роботи операторів по внесенню показань у білінгову систему.
– Куди потрапляють дані з додатку, як обробляються та де зберігаються?
– Дані, які контролер вводить у додаток, потрапляють до транзитної бази і розподіляються між білінговими системами Операторів ГРМ, у тому числі «Рівнегазу». Тобто, уся інформація відпрацьовуються автоматично і зберігається в системі.
Контрольна фотофіксація показань лічильників фахівцями газових компаній дозволяє уникнути будь-яких розбіжностей зі споживачем, фактичні дані відображаються у особових рахунках клієнтів.
Також, під час процедури зняття контрольних показань, контролер здійснює огляд лічильника та пломби на предмет їхнього ушкодження. І так само фіксує цю інформацію у додатку.
– Як «104 ua Контролери» знає, де потрібно проводити контроль показників спожитого газу?
– Щодня онлайн-система формує завдання для контрольного зняття показань лічильників природного газу у споживачів. Формування завдань – це функціонал білінгу або індивідуальне бачення відповідального інспектора.
Білінг дає можливість задавати безліч критеріїв, які можуть бути враховані при формуванні завдань-маршрутів (тривала відсутність контрольних показань, наявність заборгованості, заявочні перевірки (уточнення приладів, площі, перевірка відключень і т.п.).
Контролери отримують маршрути від онлайн системи, у яких вказано адреси, прізвища клієнтів і номери їх особових рахунків.
– Як часто контролер отримує завдання від системи?
Перед початком робочого дня, контролер отримує завдання за маршрутом. Він підключається до сервера, обирає дату і бачить маршрут, який вже створений у додатку.
Маршрут не обов’язково визначає «роботу на день». У день контролер має знімати 40-50 показань лічильників. Маршрут, як правило, включає більше адрес з урахуванням того, що не до всіх клієнтів вдасться за день контролеру потрапити. На деяких підприємствах інспектори отримують зарплату, яка залежить від кількості знятих показань, звідси зацікавленість опрацювати якомога більшу кількість лічильників.
Контролер має контрольну групу споживачів, звірку даних у яких має фіксувати і актуалізувати дані у системі щомісяця.
Сьогодні газовики ведуть роботи з оснащення лічильників споживачі модемами, які будуть самостійно дистанційно передавати інформацію в автоматичному режимі.
Дякую за розмову.