fbpx
Низькопідлоговий автобус.

Чому Рівному потрібні комунальні автобуси?

Діліться інформацією з друзями:

Двадцять сучасних низькопідлогових обладнаних пандусами автобусів, які до кінця року будуть придбані в комунальну власність — вкрай потрібні місту. Про це сьогодні рівненським журналістам розповів директор Департаменту інфраструктури і благоустрою Руслан Гудима.

За його словами, в умовах воєнного стану ці автобуси будуть використовуватись у разі виникнення надзвичайних ситуацій для евакуації населення, або ж в разі виникнення проблем з електропостачанням зможуть замінити на найбільш затребуваних маршрутах непрацюючі без електрики тролейбуси.

Руслан Гудима.

“Досвід минулого року показав, що в умовах, коли ворог атакував наші енергетичні об’єкти, ми були змушені фактично зупинити перевезення електротранспортом. Місто тоді зупинилось, а замінити тролейбуси було нічим. Це важливе питання, адже тисячі людей, які забезпечують життєдіяльність міста: лікарі, працівники комунальних і рятувальних служб, підприємств, які забезпечують місто теплом і водою не могли потрапити на свої робочі місця. Придбання цих автобусів для нашого комунального підприємства “Рівнеелектроавтотранс” дозволить вирішити цю проблему і не допустити транспортного колапсу” — зауважив Руслан Гудима.

Крім того, як розповів директор Департаменту інфраструктури і благоустрою, станом на сьогодні місто не має власних автобусів, а отже, в разі необхідності організувати евакуацію населення не в змозі оперативно сформувати відповідну автоколону. Придбання комунальних автобусів середньої місткості дозволить впродовж пів години організувати евакуацію в тому чи іншому мікрорайоні міста.

“В умовах воєнного стану, ми маємо подбати про те, що б мати у своєму розпорядженні транспорт для евакуації, якщо не дай Боже в результату ворожих ударів нам необхідно буде перевезти людей чи дітей, евакуювати мешканців мікрорайону чи пацієнтів якоїсь із лікарень ми зможемо за лічені хвилини зі своїх комунальних автобусів сформувати евакуаційну колонну. Крім того, цей транспорт спеціально обладнаний для перевезення людей з інвалідністю в ньому низька підлога, він обладнаний пандусом і спеціальними місцями для інвалідних візків. Звичайними приватними маршрутками провести евакуацію людей з інвалідністю ми просто не зможемо”, — додав Руслан Гудима.

На додачу, каже Директор департаменту інфраструктури і благоустрою, ми всі повинні розуміти, що це комунальний транспорт, який дозволить нам забезпечити перевезення на найбільш соціально напружених маршрутах, де люди давно скаржаться на роботу приватних перевізників. Це, в першу чергу, Золотіїв, Басів Кут, Тинне і, звісно, Квасилів, мешканці якого позбавлені можливості користуватись міським транспортом, хоч селище і є частиною єдиної з містом Рівне громади.

“Важливо розуміти, що станом на сьогодні у нас є відразу кілька віддалених від центру районів — це Золотіїв, Басів Кут, Тинне, Квасилів, де існує проблема з перевезенням пасажирів громадським транспортом. Якщо перевезення здійснюватиме наше комунальне підприємство — ми зможемо стовідсотково гарантувати дотримання графіку, те, що транспорт прибуде вчасно і в справному стані. Крім того, я хочу звернутись до рівнян, щоб вони чітко усвідомлювали, ті кошти, які вони сплачуватимуть у комунальному транспорті — вони підуть на потреби нашого ж комунального підприємства на придбання нових тролейбусів і автобусів на ремонт придбання запчастин. Зараз же всі ці кошти йдуть в приватну кишеню і ви бачите, в якому незадовільному стані знаходяться рівненські маршрутки. Ці ж автобуси відповідають усім сучасним стандартам, щодо комфорту для пасажирів і, зручності для людей з обмеженими фізичними можливостями й до речі, відповідають всім екологічним сучасним стандартам, за якими живе Європа. Це стандарт Євро-5. Отже, кращого рішення зараз годі шукати” — каже Руслан Гудима.

Читайте також: За порушення під час ремонту тротуарів у Рівному судитимуть посадовця будфірми