Освітній модуль для українок безкоштовно організовують STEM is FEM та brabrabra.
Громадська організація STEM is FEM разом з брендом жіночої білизни brabrabra організовує освітній офлайн-модуль “Легка промисловість”. Подія проходитиме 23-24 вересня у Києві. Взяти участь в заході зможуть дівчата, що ще не вступили до закладів вищої освіти й навчаються у середній/старшій школі чи коледжі або ж взяли gap year.
Під час модуля учасниці дізнаються багато нового. Чому у сфері легкої промисловості, яку вважають “жіночою”, жінки обіймають переважно технічні та виконавчі посади нижньої ланки. Тим часом керівниками більшості модних домів та брендів є чоловіки. Експертки розкажуть про вплив одягу на здоров’я людини, ековідповідальність у виробництві, а також про fast та slow fashion. А ще — про кар’єру жінок у легкій промисловості. А саме які існують напрямки розвитку, де шукати можливості та кому підійде ця галузь. Особлива увага спікерок буде приділена важливості дбати про своє тіло та його комфорт.
Місце проведення модуля
Подія проходитиме в Києві в офлайн-форматі, долучитися до неї зможуть дівчата з усієї країни. Участь у заході безкоштовна: організатори фінансують проїзд, проживання та харчування.
Аби подати заявку на участь в модулі, необхідно виконати відбіркове завдання. Дедлайн — 10 вересня.
На дівчат чекатиме два дні освітніх та мотиваційних виступів, знайомство з провідними фахівчинями сфери та можливість дізнатися, які процеси відбуваються за лаштунками цієї галузі. Також в межах модуля учасниці виконуватимуть конкурсне завдання — ті, хто запропонують найкращі рішення, отримають призи від організаторів.
Захід стане першою колаборацією STEM is FEM та brabrabra в рамках якої будуть проведені ще низка спільних освітніх подій у форматі роуд шоу. Бренд білизни реалізовує модуль в межах ініціативи “Мій перший бра”.
У brabrabra наголошують: бренд завжди піклувався не лише про те, щоб виготовити якісну білизну, а й про те, щоб навчити дівчат та жінок піклуватися про себе, любити та цінувати власне тіло. І такий освітній захід стане ще однією можливістю поділитися власною експертизою у сфері легкої промисловості та наголосити на важливості турботи про себе.
STEM is FEM — освітній проєкт популяризації STEM-спеціальностей (Science, Technology, Engineering and Mathematics) серед дівчат. Проєкт об’єднує однодумців, створює спільноту, в якій дівчата підтримують одна одну, діляться ідеями та розвиваються разом. STEM is FEM був ініційований українським ІТ-підприємцем та засновником технологічної компанії Roosh Сергієм Токарєвим.
— український бренд жіночої комфортної білизни з розмірами від A до J. Мета бренду — надихнути жінок на піклування про їхні тіла та зробити їхнє повсякденне життя комфортним. brabrabra регулярно підтримує соціальні проєкти, фокус яких — здоров’я жінок, екологія та розвиток бізнесу в Україні.
- Майже 80 тис. грн для ЗСУ зібрали в ліцеї на Рівненщині3 листопада 2024 року в селі Дюксин Деражненської громади, в приміщенні Дюксинського ліцею відбувся благодійний ярмарок на підтримку ЗСУ. На заході були представлені домашні смаколики, облаштовано фотозону, виступи християнського хору та вихованців Дюксинського ліцею, проведено благодійний аукціон та розіграш…