fbpx

31 серпня – у світі День блогера

Діліться інформацією з друзями:

Ідея святкувати День блогу (Blog Day) 31 серпня з’явилася в 2005 році, коли активні користувачі LiveJournal угледіли в слові blog цифри – 3108. Тому і датою свята встановили 31 серпня (31.08).

Ініціатори Дня блогу закликають присвятити його знайомству з товаришами з різних країн і з різними інтересами. Для цього пропонується написати короткі рецензії про п’ять різних блогів і 31 серпня опублікувати ці записи у себе з посиланнями на авторські сторінки. Вважається, що найкраще в цей день писати про блогі, які розходяться зі сферою звичайних інтересів автора, його точкою зору і життєвою позицією, щоб і сам користувач, і відвідувачі його сторінки відкрили для себе щось нове.
Блогери сприйняли ідею з ентузіазмом. Коли вперше 31 серпня оголосили святом, в індексі Google з’явилося відразу 30 тисяч нових сторінок. А в 2007 році в зв’язку з цією датою почався конкурс кращих блогів Best of Blogs. 

Блогерство в Україні має чималу конкуренцію. Найбільша у галузі моди та краси. Кожна третя блогерка про це розповідає. Модні маски, системи схуднення, дієти. Це все було популярне рік тому. Зараз популярними стають блогери, які розповідають про життя. Як не дивно, але людям це цікаво. Наприклад, як людина встає зранку, варить каву, з ким говорить, які передачі дивиться. Ми постійно шукаємо нові обличчя серед блогерів для запуску реклами. Помітили, що в тих, хто розповідає просто про себе і своє життя купують більше і краще”, – каже Дмитро.
Ціни на рекламу не визначені. Блогер сам часто диктує умови. Рекламодавцям цікаві блогери, які мають понад 20 тисяч підписників.

За одну рекламу українські блогери заробляють від 400 гривень і до 10 тисяч гривень. Ціна залежить від кількості підписників та активності аудиторії. Про це Gazeta.ua розповів експерт Дмитро Васюк, який проводить навчання майбутніх блогерів.

 


Постійно бути в курсі новин вам допоможе telegram-канал газети «7 днів»