fbpx

Лікар з Рівного проти реклами

Діліться інформацією з друзями:

Завдання будь-якої реклами – доносити нову і корисну інформацію. Та буває такий перебір, що аж дратує. Бо в усьому треба мати міру! Йдеться про препарат мезим, з яким «вчимо Європу бенкетувати».

Перше, головне і незаперечне – це дійсно хороший, дієвий ферментний препарат. Тому що допомагає при функціональних порушеннях травлення, захворюваннях шлунково-кишкового тракту. Без нього не можуть жити діти, хворі на муковісцидоз. Так, препарат мезим дуже потрібний, щоб рятувати людей…

Але картинка рекламного ролика налаштовує на зовсім інші роздуми і розставляє сумнівні акценти. Попри гарну українську мову це – антиреклама нашій ментальності. Адже продовжує в дусі радянської пропаганди формувати образ зажерливого, захланного, хитрого українця, який на дурняк ладний з’їсти все запропоноване і «без шкоди для здоров’я, бо з мезимом!». До того ж таке самолікування небезпечне тим, що може ускладнити діагностику. А отже, загнати хворобу всередину і запустити її.

Може, час нарешті зрозуміти, що Європа тому й багата, що не вимірює достаток тільки споживчим кошиком. Вона вміє помірковано харчуватися і відпочивати. Ще й нам кредити давати. А через нашу регресивну економіку, яка за загальним рейтингом Foundation перебуває на 127 місці серед 177 країн світу, нам багато чому треба вчитись у тієї ж Європи. Очевидно, треба покінчити з будь-яким марнотратством та братися за розум. І на благодатній землі будувати сильну й заможну Україну. Бо, щоб чужих навчати, треба передусім себе поважати.

Галина БАРАБОЛЯ, сімейний лікар ЦПМСД «Ювілейний»