Вчора, 18 травня, у швейцарському Базелі завершився 69-й пісенний конкурс “Євробачення-2025”, де перемогу здобула Австрія. Представник цієї країни, співак JJ з емоційною оперною баладою “Wasted Love”, яка поєднує класичні оперні елементи з сучасною електронною музикою, вразив як професійне журі, так і глядачів, набравши загалом 436 балів.
Друге місце посів Ізраїль з піснею “New Day Will Rise”, який отримав 357 балів. Трійку лідерів замкнула Естонія.
Українські виконавці — гурт Ziferblat з піснею “Bird of Pray” — показали значно кращий результат, ніж прогнозували букмекери. Замість очікуваного 16-го місця наші артисти піднялися на 9-ту сходинку, впевнено закріпившись у першій десятці фіналістів.
Під час виступу на сцені “Євробачення” учасники гурту Ziferblat подякували європейській спільноті за підтримку та завершили свій виступ вигуком “Слава Україні!”.
Цьогорічний конкурс не обійшовся без скандалів — під час виступу представника Ізраїлю протестуючі закидали сцену фарбою, виражаючи своє невдоволення.
Перемога Австрії означає, що наступного року “Євробачення-2026” прийматиме одне з австрійських міст, найімовірніше — Відень.
Для української команди 9-те місце є значним успіхом і свідченням того, що українська музика продовжує користуватися популярністю в Європі, незважаючи на складні обставини, в яких перебуває наша країна.
Читайте також: Ziferblat перемагає на Національному відборі Євробачення 2025
- Графіки відключень електроенергії на Рівненщині у неділю, 7 грудняГрафіки відключень електроенергії на Рівненщині можуть змінюватися залежно від коригування доведених лімітів диспетчерським центром Укренерго. Олег АнтонюкРедактор сайту «Сім днів» і журналіст стрічки новин. Працює з оперативною інформацією, готує новини та долучається до створення авторських матеріалів для сайту. Має значний…

контент-менеджерка та журналістка редакції «Сім днів». Працює з соціальними темами, історіями громад, матеріалами про дітей і молодь, а також готує публікації для проєкту «Вулиці Героїв».
Від 2016 року працює контент-менеджеркою соціальних мереж редакції. Має досвід роботи рекламним менеджером у газетах «Вісті Рівненщини» та «Панорама». Долучається до підготовки новин, авторських матеріалів і контенту для онлайн-платформ.

