Виводом Lidl на український ринок займатиметься 47-річний Адам Мішчишин. Його офіційно представили як головного менеджера Lidl Україна. В Україні компанія планує конкурувати з мережею супермаркетів АТБ.
Lidl — це німецька міжнародна мережа супермаркетів, яка має понад 12 тисяч магазинів по всьому світу та працює у майже всіх країнах Європейського Союзу, а також у Сербії, Швейцарії, Великій Британії та США.

контент-менеджерка та журналістка редакції «Сім днів». Працює з соціальними темами, історіями громад, матеріалами про дітей і молодь, а також готує публікації для проєкту «Вулиці Героїв».
Від 2016 року працює контент-менеджеркою соціальних мереж редакції. Має досвід роботи рекламним менеджером у газетах «Вісті Рівненщини» та «Панорама». Долучається до підготовки новин, авторських матеріалів і контенту для онлайн-платформ.
