В Україні з’явилася на ринку нова лінійка зубної пасти зі смаком борщу. Тюбики зі смаком національної української страви вже можна знайти у продажу, що викликало неабиякий інтерес серед покупців.
Про це повідомляє AgroTer.
Випуск незвичного продукту анонсувала компанія Splash, яка відома своїм нестандартним підходом до засобів гігієни.
У команді бренду пояснили, що втомилися від стандартних «льодових свіжостей», тому вирішили створити смак, який буде близьким українцям.
«Якщо щось і має шанс покращити настрій зранку, то це борщ», — прокоментували у Splash.
Зубна паста нагадує борщ лише смаком та ароматом.
За словами представників Splash, продукт має смак і аромат борщу, однак безпосередньо з цією стравою не пов’язаний, а лише нагадує її своїми відтінками.
Новинку виробники називають пастою, що об’єднує турботу про себе з культурним кодом та легкою самоіронією.
«Борщ від Splash — теплий жарт із сенсом, а ще спосіб нагадати, що турбота про себе може бути не лише корисною, а й веселою», — зазначають у компанії.
Цей продукт уже встиг зацікавити як українських покупців, так і закордонних споживачів. Враховуючи оригінальний підхід до вибору смаку, можна очікувати, що Splash продовжить експериментувати зі своєю продукцією, пропонуючи все нові неочікувані рішення.
Читайте також: Літературний форум – 2025 відбудеться у Рівному
Редактор сайту «Сім днів» і журналіст стрічки новин. Працює з оперативною інформацією, готує новини та долучається до створення авторських матеріалів для сайту.
Має значний досвід роботи у медіа. Протягом 1991–2009 років був технічним редактором газети “America” (Філадельфія, США), де відповідав за дизайн і верстку, підготовку графічних матеріалів, фоторепортажів та готового макету видання.
Володіння англійською мовою використовує для перекладу матеріалів, підготовлених у межах грантових проєктів, які редакція публікує на окремому піддомені для іноземних читачів.
