Управління праці та соцзахисту міста Рівне нагадує отримувачам субсидій, щоб повідомляли про зміни у складі своїх родин. Це дозволить вчасно зробити перерахунки призначених субсидій та уникнути повернення надміру наданих коштів.
Отримувачі субсидій упродовж 30 днів мають повідомляти Рівненське управління праці та соціального захисту про народження дитини, одруження, розлучення будь-кого зі складу домогосподарства. А наступного місяця після таких змін мусять подати нові заяву і декларацію для призначення субсидій.
У разі зміни складу зареєстрованих у житловому приміщенні також подаються нові заява і декларація.
Через субсидії держава компенсує громадянам із низькими доходами витрати на оплату житлово-комунальних послуг, що перевищують визначену для домогосподарства обов’язкову частину платежу, яка залежить виключно від розміру середньомісячного сукупного доходу домогосподарства в розрахунку на одну особу.
Розмір обов’язкової частини платежу за послуги для кожної сім’ї визначається індивідуально за єдиною формулою.
Для призначення житлової субсидії необхідно подати лише два документи: заяву і декларацію. Їх подають уповноваженій посадовій особі виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або посадової особи центру надання адміністративних послуг. Іншу інформацію, необхідну для призначення житлової субсидії, органи соціального захисту населення отримують за запитами від Державної податкової служби України, Пенсійного фонду України, МВС, органів місцевого самоврядування та підприємств, що надають житлово-комунальні послуги.
Наразі субсидію на оплату житлово-комунальних послуг отримує близько 3 мільйонів домогосподарств.
Надія ВАНЧЕНКО