Після закінчення опалювального сезону з’явилась можливість громадянам, які отримували протягом опалювального сезону пільги або субсидії безготівково і при цьому споживали комунальні послуги на суму, меншу за розмір субсидії (пільги), отримати готівкою залишок субсидії (пільги), який сформувався на рахунку в АТ «Ощадбанк».
Про це йдеться в повідомленні Рівнеради на Фейсбук-сторінці.
Залишки коштів на рахунку для виплати житлової субсидії (пільг), відображені на облікових записах одержувачів, які утворилися станом на 1 червня, виплачуються одержувачам житлових субсидій/пільг АТ «Ощадбанк» шляхом перерахування таких коштів на поточні рахунки.
Громадянам, у яких відкриті карткові рахунки в АТ «Ощадбанк» зазначені кошти зараховані автоматично.
У разі відсутності відкритого рахунка в АТ «Ощадбанк», для перерахування залишку коштів за субсидією (пільгою) необхідно відкрити рахунок самостійно.
Для зручності одержувачів житлової субсидії (пільговиків), яким призначено субсидію/пільгу в безготівковій формі, на сайті АТ «Ощадбанк» створено персональний кабінет.
Одержувач житлової субсидії (пільговик) може зайти до нього, вказавши номер мобільного телефону. У власному кабінеті одержувач субсидії (пільговик) може дізнатися всю необхідну інформацію про рух коштів, а саме: залишок та розмір нарахованої субсидії (пільги), перелік комунальних послуг, що сплачені за рахунок субсидії (пільги).
Протягом якого часу можна зняти залишок коштів за субсидією/пільгою?
Залишок коштів буде доступний для отримання до 20 грудня 2021 року, після чого кошти буде повернуто до Міністерства соціальної політики України.
Якщо отримувач субсидії(пільговик) не отримав SMS, необхідно звернутись у контакт-центр Ощадбанку (0 800 210 800) для отримання інформації.
За більш детальною інформацію щодо безготівкової монетизації субсидій та пільг можна ознайомитись на сайті банку https://www.oschadbank.ua/ua/sd