Микола Мартинюк, одинадцятикласник із Рівного, став переможцем Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН у секції «Журналістика». Його дослідження присвячене темі впливу рекламних кампаній на мобілізацію під час повномасштабної війни в Україні, відзначила відома тележурналістка.
У своїй роботі учень рівненського ліцею № 8 Микола проаналізував, як медіа та реклама формують суспільне ставлення до мобілізаційних процесів, які меседжі використовуються та які техніки впливу застосовуються. Школяр дослідив приклади з українських кампаній, розглянув специфіку подачі інформації в умовах війни і звернув увагу на роль журналістики у формуванні суспільної думки.
Як повідомляє Алла Мазур, робота Миколи отримала високу оцінку журі конкурсу, а також викликала інтерес серед медіаекспертів. Зокрема, телеведуча, яка цього року виступила амбасадоркою секції «Журналістика», окремо відзначила дослідження школяра з Рівного.
Конкурс на отримання стипендії мера у Рівному
«Це дослідження варто було б почитати і старшим товаришам — зокрема, з журналістських редакцій», — зазначила Мазур після спілкування з учасниками конкурсу.
Перемога Миколи — приклад того, як молоде покоління не лише цікавиться суспільно важливими темами, а й глибоко аналізує інформаційне поле країни. Його дослідження стало вагомим внеском у розуміння ролі медіа у час війни.
Читайте також: Рівненські медики візьмуть участь у національному чемпіонаті екстреної допомоги
- Графіки відключень електроенергії на Рівненщині у вівторок, 9 грудняГрафіки відключень електроенергії на Рівненщині можуть змінюватися залежно від коригування доведених лімітів диспетчерським центром Укренерго. Олег АнтонюкРедактор сайту «Сім днів» і журналіст стрічки новин. Працює з оперативною інформацією, готує новини та долучається до створення авторських матеріалів для сайту. Має значний…

контент-менеджерка та журналістка редакції «Сім днів». Працює з соціальними темами, історіями громад, матеріалами про дітей і молодь, а також готує публікації для проєкту «Вулиці Героїв».
Від 2016 року працює контент-менеджеркою соціальних мереж редакції. Має досвід роботи рекламним менеджером у газетах «Вісті Рівненщини» та «Панорама». Долучається до підготовки новин, авторських матеріалів і контенту для онлайн-платформ.

