Як реклама впливає на мобілізацію дослідив рівненський школяр

Як реклама впливає на мобілізацію дослідив рівненський школяр

Діліться інформацією з друзями:

Микола Мартинюк, одинадцятикласник із Рівного, став переможцем Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН у секції «Журналістика». Його дослідження присвячене темі впливу рекламних кампаній на мобілізацію під час повномасштабної війни в Україні, відзначила відома тележурналістка.

У своїй роботі учень рівненського ліцею № 8 Микола проаналізував, як медіа та реклама формують суспільне ставлення до мобілізаційних процесів, які меседжі використовуються та які техніки впливу застосовуються. Школяр дослідив приклади з українських кампаній, розглянув специфіку подачі інформації в умовах війни і звернув увагу на роль журналістики у формуванні суспільної думки.

Як повідомляє Алла Мазур, робота Миколи отримала високу оцінку журі конкурсу, а також викликала інтерес серед медіаекспертів. Зокрема, телеведуча, яка цього року виступила амбасадоркою секції «Журналістика», окремо відзначила дослідження школяра з Рівного.

Конкурс на отримання стипендії мера у Рівному

«Це дослідження варто було б почитати і старшим товаришам — зокрема, з журналістських редакцій», — зазначила Мазур після спілкування з учасниками конкурсу.

Перемога Миколи — приклад того, як молоде покоління не лише цікавиться суспільно важливими темами, а й глибоко аналізує інформаційне поле країни. Його дослідження стало вагомим внеском у розуміння ролі медіа у час війни.

  Читайте також: Рівненські медики візьмуть участь у національному чемпіонаті екстреної допомоги

  • У Рівному поліцейським запропонували хабаря
    14 травня, близько 07:50 під час патрулювання на вулиці Вишиванки поліцейські офіцери Рівненської міської громади побачили автомобіль «Mitsubishi Outlander», який перебував на території з обмеженням руху. У ході перевірки документів правоохоронці з’ясували, що водій, 33-річний житель села Кругле, перебуває у…