Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало 23 березня та продовжується зараз, 24 березня.
Як повідомляє Укрзалізниця, їх фахівці тісно співпрацюють з кібердепартаментом Служби безпеки України.
Ворог прорахувався
Ворогові не вдалося досягнути головного: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко, без затримок, і всі операційні процеси руху налагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її й найпідлішими кібератаками.
Оскільки й раніше Укрзалізниця ставала обʼєктом кібератак ворога, у компанії впроваджені протоколи резервування.
Ця атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із «бекапів» фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно протестувати сервіси на можливі вразливості.
Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними, і протягом цього дня, 24 березня, готуємось ще працювати в офлайн-режимі.
Як працює Укрзалізниця
✅Квитки продаються через каси. Каси посилено персоналом, розширений графік їх роботи.
✅На 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай – тільки онлайн).
✅У крайньому разі, якщо пасажир не встигає придбати квиток через касу, він може прямувати безпосередньо до потяга. Поїзні бригади поінформовані, як оформляти проїзд на місці (УЗ перепрошує наперед, можуть не бути наявні місця всіх класів, але вони прагнуть довезти всіх).
Якщо плануєте подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25 березня, то:
✅Не варто штурмувати каси сьогодні, 24 березня. Вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправленням сьогодні-завтра.
✅УЗ поінформує відразу після відновлення онлайн-сервісів, і всі зможуть придбати квиток онлайн.
Як повернути квитки?
Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправленням 24 березня, можна зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправки рейсу надіслати на services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону. УЗ обробить заявку на повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.
Про будь-які інші нестандартні випадки повідомляйте на ➡️ services.uz.gov.ua@gmail.com.
Продовжується рух потягів, вони курсують чітко, без затримок, і всі операційні процеси руху налагоджено в резервному форматі.
Читайте також: Тимчасово не працює продаж квитків через застосунок Укрзалізниці
- 26 березня можливе ускладнення руху в Рівному через дорожні та інші роботиРемонти низки вулиць та роботи з благоустрою 26 березня проводитимуть у Рівному. У зв’язку з цим, можливе ускладнення руху автомобільного транспорту.