Крабові палички з присмаком крові? Таке може бути, якщо компанія-виробник продовжує фінансувати війну, сплачуючи значні податки до бюджету агресора.
Після початку повномасштабного вторгнення росії в Україну, представники Vičiūnų grupė обіцяли, що компанія вийде з російського ринку. Натомість Vici не зупиняє свої потужності у рф та залишається одним із найулюбленіших брендів російських споживачів.
«Допоки такі відомі бренди як Vici продовжують знаходитись на ринку росії, попри всі воєнні злочини агресора, світ отримує неправильний сигнал, що рф залишається частиною міжнародних економічних процесів. Так само жителі росії бачать, що демократичний світ від них не відвернувся, а вони все роблять правильно. Багато компаній вже зробили правильний вибір на користь цінностей демократії та доброчесності вийшовши з російського ринку. Однак Viciunai Group не стала однією з них та не змогла вийти за межі своїх пустих обіцянок», — заявив Голова НАЗК Oleksandr Novikov.
Компанія веде свій бізнес у росії у звичайному режимі без будь-яких скорочень, успішно захищає російську торгову марку в суді, продовжує набирати персонал на свої дочірні підприємства, підтримуючи ринок праці в рф.
Джерело: НАЗК
Читайте також: Ворог планує оснащувати крилаті ракети касетним боєприпасом

Редактор сайту «Сім днів» і журналіст стрічки новин. Працює з оперативною інформацією, готує новини та долучається до створення авторських матеріалів для сайту.
Має значний досвід роботи у медіа. Протягом 1991–2009 років був технічним редактором газети “America” (Філадельфія, США), де відповідав за дизайн і верстку, підготовку графічних матеріалів, фоторепортажів та готового макету видання.
Володіння англійською мовою використовує для перекладу матеріалів, підготовлених у межах грантових проєктів, які редакція публікує на окремому піддомені для іноземних читачів.
