«Поступово робимо Укрзалізницю інклюзивною. Адже всі люди повинні мати рівні можливості під час подорожі залізницею, у тому числі і в приміському сполученні. Цей поїзд стане прикладом для подальших робіт з модернізації приміського рухомого складу», — зазначив Іван Юрик.
На модернізацію потяга Укрзалізниця направила 70,6 млн грн, зокрема, на впровадження інклюзивності — майже 2,2 млн грн. Усі роботи здійснено на власних потужностях — на Київському електровагоноремонтному заводі.
За словами керівника компанії, усі роботи проводилися в постійних консультаціях з Валерієм Сушкевичем та представниками Всеукраїнського громадського об’єднання «Національна асамблея людей з інвалідністю України».
Так, новий електропоїзд має вагони, обладнані для доступу людей з інвалідністю, з місцями для людей на інвалідних візках, пандусами, кнопками виклику поїзної бригади, а всі вказівники нанесені шрифтом Брайля. Крім того, у поїзді замінено низку систем та деталей інтер’єру. Серед основних — встановлено кріплення для велосипедів.
«До кінця 2021 року планується провести капітальний ремонт ще 6 поїздів. Кошти на це, близько 300 млн грн, передбачені у фінплані компанії», — резюмував Іван Юрик.
Загалом електричка містить 10 вагонів та розрахована на 990 пасажирів.