fbpx

В Рівнеоблводоканалі розповіли, як відзавтра здійснюватимуть прийом споживачів

Діліться інформацією з друзями:

З 26 жовтня на території Рівненської міської територіальної громади діятимуть обмеження «червоної зони», тому відзавтра всі служби Рівнеоблводоканал здійснюють прийом споживачів виключно за наявності негативного ПЛР-тесту (термін дії 72 години) або зеленого COVID-сертифікату (дві дози вакцинації).

Нагадуємо, що абонентський відділ підприємства та “Єдине вікно” обслуговування абонентів працює в штатному режимі, дотримуючись всіх  вимог, передбачених Міністерством охорони здоров’я України – при вході в приміщення стоять антисептики для дезінфекції рук, а працівники знаходяться у ватно-марлевих пов’язках або захисних масках та мають зелені ?COVID-сертифікати, регулярно проводиться вологе прибирання із засобами дезінфекції.

Графік роботи служби обліку і реалізації води

— Рівнеоблводоканал дбає про безпеку своїх працівників та споживачів.  Тому в умовах «червоної зони» закликає утриматися від зайвого відвідування установ та організацій, де потенційно можливе скупчення громадян. Однак якщо все ж доведеться прийти на прийом особисто і відстояти чергу, то слід дотримуватись правил безпеки здоров’я, мати негативний ПЛР-тест, або зелений COVID-сертифікат, в тому числі дотримуватися соціальної дистанції 1,5-2 метри, — розповідає директор РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» Андрій Карауш.

Окрім того, Рівнеоблводоканал нагадує, що більшість питань можна вирішити онлайн чи зв’язатися із фахівцями підприємства по телефону.

Повідомити про проблему, отримати консультацію або вирішити інші питання можна за допомогою наступних засобів зв’язку:

  •  отримати консультацію можна, зателефонувавши в ЄДИНИЙ багатоканальний ☎️call-центр – 0 800 219 218;

ОНЛАЙН – СЕРВІСІВ ПІДПРИЄМСТВА:

  • – VIBER – бот.
  • – Додаток «Рівнеоблводоканал» на смартфон чи планшет ;
  • –  «Особистий кабінеті» на сайті підприємства.

Усі звернення  можна також надіслати листом на адресу: РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» (вул. С.Бандери, 2,  м. Рівне, 33028), на «Громадську приймальню» (для цього достатньо заповнити форму на сайті  або електронною поштою (лист можна відправити на адресу info@vodarivne.com, а також можна залишити у «Єдиному вікні» (066-540-57-05 , вул. Степана Бандери, 2, м. Рівне).

«Гаряча лінія» директора 066-400-50-55 працює без змін.

Телефони аварійно-диспетчерської служби: 62-32-15, 050-375-40-70.