30 жовтня у Борисполі Укрпошта у партнерстві з авіакомпаніями Авіалінії Антонова та Windrose Airlines відправила до США перший літак Ан-124 «Руслан», який сьогодні вже приземлився у Нью-Йорку. У наступні місяці компанія у партнерстві з авіакомпанією Windrose Airlines щотижня запускатиме літаки різної конфігурації, відповідно до потреб українських експортерів. Програма має забезпечити безперебійну доставку експортних відправлень до США у період закритих кордонів та скасованих авіарейсів.
США – це одна з ключових країн для українських експортерів. Укрпошта забезпечує доставку відправлень за кордон з низкою авіапартнерів: МАУ, Turkish Airlines, Silk Way West Airlines, LOT. Нова чартерна програма Укрпошти дозволяє щотижня, без транзитних країн, тобто швидко та якісно, надсилати поштові відправлення до США не зважаючи на їхні об’єми. Також вона нівелює проблеми з термінами доставки, спричиненими збільшенням вартості та скасуванням авіарейсів. Перша відправка літаком Ан-124 «Руслан» з вантажною місткість 650 м³ дала можливість Укрпошті надіслати 125 тис. одиниць поштових відправлень українського малого та середнього бізнесу (140 млн грн у грошовому еквіваленті) однією погрузкою.
« З початку року ми перевезли 3 млн кг експортних відправлень. Навіть враховуючи той факт, що вартість доставки авіашляхом для нас зросла у 4 рази, наші клієнти цього майже не помітили. Нова чартерна програма з регулярними рейсами дозволить нам забезпечити надійну доставку 75-80% експортних відправлень до США. А разом з пасажирськими авіалініями ми забезпечуємо усі 100%. Наразі можу констатувати, що ми повністю готові до високого сезону, бо особливо цього року хочеться порадувати наших клієнтів своєчасно доставленими новорічними подарунками, – прокоментував Ігор Смілянський, генеральний директор Укрпошти.
Початок пандемії та введення обмежень проти поширення вірусу вплинули на роботу всіх компаній, у тому числі і пошти. Основною проблемою доставки стали розповсюджені зриви в міжнародних ланцюгах поставок, зокрема авіа. За даними Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO) у березні глобальні повітряно-пасажирські перевезення різко скоротились на 54%. Через кризу COVID-19 зараз експортним відправленням на 71% складніше дістатися кінцевої країни. Укрпошта розширює кількість партнерів, щоб зробити вплив пандемії на відправлення українців менш помітними та підготуватись до активного сезону відправок.