21 жовтня 2020 року Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили серію освітніх роликів про можливості торгівлі на міжнародних інтернет-майданчиках: Amazon, ETSY, Shopify та eBay. Проєкт реалізовано агенцією TECHBUREAU у партнерстві з кінопродакшеном Perfectionist.
Освітній курс складається з 5 блоків навчальних відео та коротких довідників, які можна буде знайти на Facebook сторінці E-Export school від Укрпошти. У самих відео герої, які вже відкрили власну справу, коротко розказують про відкриття нового магазину на світових майданчиках онлайн торгівлі. Курс доступний онлайн для всіх охочих в рамках E-Export school від Укрпошти. Ініціатори впевнені, що він стане дорожньою картою для малих підприємців у розвитку власної справи за кордоном і допоможе українцям розпочати або масштабувати свій бізнес на світових ринках.
Перший блок курсу, презентований сьогодні, стосується відомого маркетплейсу ETSY для хендмейдерів з усього світу. Наразі там представлені тисячі українських підприємців, а Україна входить в першу десятку ринків за кількістю виставлених товарів – більше 1 млн одиниць.
Не менш цікавими для потенційних експортерів будуть і наступні частини відеокурсу про Amazon, Shopify, Ebay та особливості просування товарів у соціальних мережах. Ролики виходитимуть щотижня протягом наступного місяця на YouTube каналі Укрпошти.
«В Україні живе понад 25 тис. дрібних експортерів, обсяг продажів яких в 2019 склав більше 350$ млн. E-Export school від Укрпошти за 4 роки допомогла близько 10 тис. початківців відкрити власну справу на світових e-com майданчиках.
Для e-commerce експорту, навіть в сьогоднішніх умовах, кордони є відкритими. І все, що необхідно для початку експорту це інтернет, банківська карта, відділення пошти і бажання щось робити. Укрпошта забезпечує поштовий зв’язок у кожному населеному пункті України, E-Export school дає всю необхідну експертизу та знання. Тож залишилось тільки почати. Щиро вдячні нашим партнерам за підтримку», – зазначила Юлія Павленко, директорка Департаменту міжнародних операцій АТ «Укрпошта».
«Досить новий феномен електронного експорту пропонує унікальну можливість продавати свої товари на міжнародних ринках навіть дуже малому бізнесу. Особливо важливим є те, щоб українські МСП скористалися перевагами та знайшли нових клієнтів за кордоном. Це не лише принесе додаткові доходи, але і допоможе їм стати більш конкурентоспроможними та зрілими» – говорить Душан Кулка, керівник напряму з просування експорту Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
Темпи росту онлайн-шопінгу за останні кілька років у світі вражають. За оцінками експертів обсяг продажів електронної роздрібної торгівлі у 2019 році у світі сягнув $3,5 трлн. У 2019 році частка онлайн-продажів в Україні зросла на 17% (порівняно з 2018 роком) та склала $2,9 млн.
Нагадаємо, що з 29 вересня Укрпошта запустила E-export talks – серію щотижневих онлайн-вебінарів з експертами про онлайн-експорт. За попередньою реєстрацією участь у вебінарі безкоштовна.