fbpx

Укрпошта, Мінінфраструктури та Мінцифри уклали меморандум про співпрацю

Діліться інформацією з друзями:

9 жовтня у Всесвітній день пошти АТ «Укрпошта», Міністерство цифрової трансформації України та Міністерство інфраструктури України уклали тристоронній меморандум про взаємодію та співпрацю. Документ є основою для подальшого напрацювання низки спільних кроків у рамках цифрової трансформації, розвитку цифрової інфраструктури, оптимізації надання адміністративних послуг та послуг поштового зв’язку.
Віцепрем’єр-міністр України — Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров зазначив: «Ми маємо дуже амбітні цілі — всі публічні послуги можна отримати онлайн, а цифрові аналоги документів приймають по всій території України, але для їх досягнення нам потрібна підтримка партнерів. Спільно з Мінінфраструктури вже запущено транспортний портал електронних послуг, електронний кабінет моряка та розпочато впровадження е-ТТН, що вже покращило умови ведення бізнесу в Україні. Вже сьогодні громадяни мають можливість отримати посилку, надавши працівнику Укрпошти цифровий документ у застосунку Дія. І це тільки перші спільні кроки, в подальшому ми плануємо оцифрувати всі адміністративні послуги у сферах транспорту та зробити послуги поштового зв’язку швидкими та доступними для громадян та бізнесу, а також забезпечити взаємодію між ЦНАП та відділеннями Укрпошти і можливість електронної ідентифікації клієнтів Укрпошти».
Одним із перших кроків у рамках співпраці стала можливість клієнта Укрпошти одержати відправлення за електронними документами в мобільному застосунку Дія.

«Одним із пріоритетних напрямів роботи для Укрпошти є цифровізація поштової сфери. Після десятків років «технологічного застою» нам вдалося розпочати історичні зміни. Для порівняння: у 2016 році з понад 11 тисяч відділень лише 20% мали комп’ютер, а станом на сьогодні ми вже комп’ютеризували всі поштові відділення у населених пунктах, де проживає більше 2000 людей. Решту обслуговуватимуть сучасні поштові авто, оснащені всім необхідним. Перші 630 таких пересувних відділень уже працюють в 7 областях, в наступному році їх буде біля 2500 на всю країну. Окрім техніки і авто, ми міняємо і софт. Наразі проводимо закупівлю нової ERP-системи для налагодження внутрішніх процесів. На черзі – нова фронт-система для автоматизації всіх процесів у відділеннях та роботи операторів, щоб підвищити якість послуг та скоротити час операцій. Третім етапом стане впровадження CRM-системи. І це означає не лише повний перехід Укрпошти на сучасні послуги, але і цифровізацію зокрема і найвіддаленіших куточків України, де поштові відділення — це єдина можливість скористатися логістичними, фінансовими чи торговельними послугами», — наголосив генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.
«Сучасна цифрова держава має працювати на людей і для людей. Саме таким шляхом повинна йти Україна у запровадженні якісних та зручних сервісів для своїх громадян. Спільно з Мінцифри ми продовжуємо активну роботу над реалізацією важливих цифрових ініціатив у галузі транспорту. Із грудня минулого року, коли почав роботу транспортний портал електронних послуг e-transport.gov.ua, понад 7 тисяч перевізників зробили понад 450 тисяч замовлень дозволів на міжнародні перевезення. А ще більше 12 тисяч замовлень ми отримали на послуги в е-кабінеті моряка. Ми продовжуємо удосконалювати існуючі механізми та розширюємо перелік майбутніх сервісів, якими також можна буде скористатися зручно, в онлайн-режимі, не виходячи з дому. І сьогодні розпочинаємо співпрацю у розвитку цифрових сервісів для Укрпошти», — зазначив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

Серед напрямів співпраці у рамках Меморандуму — запровадження інструментів надійної та зручної ідентифікації клієнтів АТ «Укрпошта» через Інтегровану систему електронної ідентифікації, підвищення якості надання та доступності адміністративних послуг та послуг поштового зв’язку, покращення позицій України в рейтингу електронної участі ООН, а також розвиток інноваційних технологій у сфері поштового зв’язку.