Ще декілька років тому маршрут №6 обслуговував ближні села. У перші роки свого існування “шістка” була дуже популярною, адже нею користувалися працівники заводів.
Історичний екскурс цим маршрутом провели на сторінці Рівнеелектроавтотранс у Фейсбуці.
Тролейбусний маршрут №6 було відкрито 18 вересня 1992 року – він з’єднав кінцеву “РЗВА” з промисловою зоною поблизу села Городок: рівненським заводом тракторних агрегатів (РЗТА), біля якого влаштували розворотне кільце. Було збудовано 6 км двоколійної лінії, 3,7 км з яких пролягало по трасі Рівне-Луцьк через села Обарів та Ставки.
“У перші роки свого існування “шістка” була дуже популярною, адже нею користувалися працівники заводів. На ній працювало 8 тролейбусів. Тариф залежав від відстані: у той час, як квиток по місту коштував 50 ще радянських копійок, ціна проїзду до Обарова становила 3 купонокарбованці, а до кінцевої – 6 купонокарбованців. З часом це скасували та зрівняли тариф з міським”, — пояснюють у Рівнеелектроавторанст.
З роками промзона прийшла у занедбання, тому маршрут втратив свою стратегічну роль. Однак до 20 березня 2020 року на ньому стабільно працював один тролейбус, у салоні котрого ніколи не бракувало пасажирів. Потім почався карантин, і регулярні рейси припинилися.
“Востаннє “рогатий” транспорт бачили у Городку 4 жовтня 2020 року – це була екскурсія на нашому “музейному експонаті” №001. У листопаді трасу закрили на ремонт, і впродовж декількох наступних місяців контактну мережу на ній розібрали”, — пригадують тролейбусники.
У Рівнеелектроавтотранс говорять, що історія на цьому не закінчується:
“У рамках реконструкції дороги передбачалося відновлення лінії як “порушеної комунікації”, і це майже вдалося зробити! На сьогодні роботи майже виконані – лишилося встановити чотири опори у місці перетину траси з ЛЕП (вимагається спеціальне погодження), а потім – змонтувати контактний дріт. Віримо, що після Перемоги околиці Городка та Обарова отримають нове життя, і маршрут знову стане потрібним №6″.