Для оцінки роботи персоналу адміністрація Рівненського пологового будинку постійно проводить анонімне анкетування жінок після пологів.
Причина – необхідність отримати зворотний зв’язок (feedback).
Були враховані зауваження породіль та внесені корективи:
– В післяпологових відділеннях вже доступні для користування фени;
– Покращили раціон харчування.
Наводимо частину відгуків пацієнток:
-Привітний персонал
-Допомогою задоволена, відчутні зміни в кращу сторону
-Медперсонал дуже чуйний та радий допомогти, завжди можна було звернутись за порадою, допомогою
– Не купували жодних ‼ліків, що дуже порадувало
-Дякуємо всьому медперсоналу пологового будинку на чолі з головним лікарем! Вашу роботу та професіоналізм відчутно скрізь,
-Дякуємо за все! Прийдемо ще!
-Дуже задоволена ставленням персоналу в родзалі та післяпологовому відділенні. Всі дуже привітні та уважні.
– Все було чудово! Особливо відношення медичного персоналу! Дякую їм за допомогу!
– Ліків не купували‼ По аптекам не бігала, була завжди поряд з дитиною
– Суп як “у мами!”
– Бажаю процвітання і визнання. Дуже висока планка взята, бажаю її не втратити, адже реально я не очікувала такого чудового ставлення, професіоналів і усіх працівників, умов, сервісу. Дякую Вам!
– Чудовий персонал, професіонали своєї справи, а також хороші люди, дуже вразила їх ввічливість, та люб’язність. А ще хочеться відмітити, що смачно готують.
– Відчутна щира турбота за моє життя і здоров’я.
«Від всієї команди пологового будинку дякуємо за довіру і теплі слова. Дякуємо Вам за те, що допомагаєте нам ставати кращими!» – наголосили в адміністрації пологового.