fbpx

У Рівненському пологовому будинку в післяпологових палатах з’явилися фени

Діліться інформацією з друзями:

Для оцінки роботи персоналу адміністрація Рівненського пологового будинку постійно проводить анонімне анкетування жінок після пологів.

Причина – необхідність отримати зворотний зв’язок (feedback).

Були враховані зауваження породіль та внесені корективи:

– В післяпологових відділеннях вже доступні для користування фени;

– Покращили раціон харчування.

Наводимо частину відгуків пацієнток:

-Привітний персонал

-Допомогою задоволена, відчутні зміни в кращу сторону

-Медперсонал дуже чуйний та радий допомогти, завжди можна було звернутись за порадою, допомогою

– Не купували жодних ‼ліків, що дуже порадувало

-Дякуємо всьому медперсоналу пологового будинку на чолі з головним лікарем! Вашу роботу та професіоналізм відчутно скрізь,

-Дякуємо за все! Прийдемо ще!

-Дуже задоволена ставленням персоналу в родзалі та післяпологовому відділенні. Всі дуже привітні та уважні.

– Все було чудово! Особливо відношення медичного персоналу! Дякую їм за допомогу!

– Ліків не купували‼ По аптекам не бігала, була завжди поряд з дитиною

– Суп як “у мами!”

– Бажаю процвітання і визнання. Дуже висока планка взята, бажаю її не втратити, адже реально я не очікувала такого чудового ставлення, професіоналів і усіх працівників, умов, сервісу. Дякую Вам!

– Чудовий персонал, професіонали своєї справи, а також хороші люди, дуже вразила їх ввічливість, та люб’язність. А ще хочеться відмітити, що смачно готують.

– Відчутна щира турбота за моє життя і здоров’я.

 «Від всієї команди пологового будинку дякуємо за довіру і теплі слова. Дякуємо Вам за те, що допомагаєте нам ставати кращими!» – наголосили в адміністрації пологового.