Жителям області, які раніше зверталися до поліції, пропонують відповісти на кілька запитань, зокрема:
- Оцінити якість з’єднання із оператором спецлінії
- Толерантність у спілкуванні під час прийому повідомлення;
- Оперативність реагування поліції за зверненням,
- Розуміння проблеми та якість прийняття рішення поліцейськими на місці події.
«Спілкування з поліцією у заявника розпочинається не на місці події, а з моменту дзвінка на номер «102», — переконаний начальник поліції області Олексій Камишанський. — І вже на цьому етапі наше основне завдання — якісно надати поліцейські послуги, не порушивши права громадян. Довіру людей треба завойовувати, над чим і працюємо».
Поліція Рівненщини
Редактор сайту «Сім днів» і журналіст стрічки новин. Працює з оперативною інформацією, готує новини та долучається до створення авторських матеріалів для сайту.
Має значний досвід роботи у медіа. Протягом 1991–2009 років був технічним редактором газети “America” (Філадельфія, США), де відповідав за дизайн і верстку, підготовку графічних матеріалів, фоторепортажів та готового макету видання.
Володіння англійською мовою використовує для перекладу матеріалів, підготовлених у межах грантових проєктів, які редакція публікує на окремому піддомені для іноземних читачів.
