fbpx

У поліції Рівненщини запровадили моніторинг якості надання поліцейських послуг.

Діліться інформацією з друзями:

Жителям області, які раніше зверталися до поліції, пропонують відповісти на кілька запитань, зокрема:

  • Оцінити якість з’єднання із оператором спецлінії
  • Толерантність у спілкуванні під час прийому повідомлення; 
  • Оперативність реагування поліції за зверненням, 
  • Розуміння проблеми та якість прийняття рішення поліцейськими на місці події.

«Спілкування з поліцією у заявника розпочинається не на місці події, а з моменту дзвінка на номер «102», — переконаний начальник поліції області Олексій Камишанський. — І вже на цьому етапі наше основне завдання — якісно надати поліцейські послуги, не порушивши права громадян. Довіру людей треба завойовувати, над чим і працюємо».

Поліція Рівненщини