Вранці 3 лютого абоненти «Київстар» з різних міст України повідомили, що не можуть подзвонити та перевірити стан рахунку.
Деякі користувачі кажуть, що при спробі зателефонувати чують повідомлення про недостатню суму на рахунку.
У Рівному пояснень від працівників компанії отримати не вдається. (на фото черга до відділення мобільного зв’язку). Мобільний додаток “Київстар” не працює, сайт компанії також не доступний. На сторінці Фейсбук в коментарях люди пишуть в яких містах проблеми із зв’язком.
«Київстар» офіційно не повідомляв жодної інформації про збій системи. На запитання користувачів давали стандартну відповідь:
Зараз дійсно можуть виникати складнощі із вихідними дзвінками. Спеціалісти вже займаються виправленням. Перепрошуємо за ці незручності.
Деякі телеграм-канали повідомили про те, що Kyivstar перестає працювати, та надали перелік регіонів.
Але вже о 10.30 ситуація виправилась.
Шановні абоненти, сьогодні у частини клієнтів передплати могли спостерігатися тимчасові складнощі при дзвінках на інші номери в мережі Київстар та 466.
Ми приносимо вибачення за виникнення тимчасових складнощів. Ми доклали всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс.Приблизно з 10.30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі Київстар знову працює.Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично.
На ваші питання ми відповідатимемо в особистих повідомленнях спільноти Київстар в соціальних мережах почергово. Просимо вибачення за очікування. Ми обов’язково надамо відповідь кожному.