Багато військових, які приїжджають у Рівне на ротацію чи у відпустку, добре знають фірму з ремонту автомобілів, яку очолює Володимир Піскун. Звертаються з проханням: «Поставте на ноги залізного коня!».
Доставляють сюди й автомобілі з Європи, призначені для Збройних сил України. Тут їх теж доводять, як то кажуть, до кондицій.
Власник торгової марки «Інтер Бетон» Юрій Чаборай зазначає:
«Володимир Піскун для військових відремонтував дуже багато автомобілів, часто за власні кошти. Ми його послугами теж користуємося. Я та наші захисники за це йому щиро вдячні».
«Для фронту працюємо з 2014 року»
В автомобільній сфері Володимир Піскун досвідчений менеджер. Закінчив Національний університет водного господарства і природокористування за спеціальністю «автомобільне господарство». Працював 15 років на фірмі «Віннер Форд Рівне». У 2011 році вирішив започаткувати власний бізнес – відкрив товариство з обмеженою відповідальністю «Володар-Авто».
– Для фронту ми почали працювати ще з 2014 року, – говорить Володимир Миколайович. – Тоді перші машини для ремонту нам підганяли з військкоматів, а далі їх за призначенням забирали військові або волонтери.
Обсяги ремонтних робіт значно зросли з початком повномасштабного вторгнення росії в Україну. Тут уже пішли потоки транспортних засобів. Їх до нас спрямовують територіальні центри комплектування, волонтери, учасники бойових дій. Буває, заїжджають і військові, які прямують на фронт транзитом через Рівне.
Через наші руки проходили і проходять різні за технічним станом автомобілі. Комусь треба ходову поміняти чи «полікувати» серце машини – двигун, комусь – освітлення зробити. Ось, приміром, зараз лагодимо автомобіль, який пригнали з Рівненського полігону. До речі, відремонтувати авто на станції технічного обслуговування в прифронтовій зоні значно дорожче, ніж на нашій фірмі.
Кожен автомобіль має свої особливості. Після діагностики ми визначаємо, що критично, а що ні. Простий ремонт може зайняти день-два, складний – два-три тижні. У цифрах картина така: зараз ремонтуємо близько 60 відсотків військових автомобілів від усієї кількості.
Проблем із запчастинами немає. У Рівному є чимало фірм, де їх можна замовити швидко. Логістика працює добре. Хіба що якусь унікальну деталь, скажімо, до Hyundai доводиться пошукати довше.
На фронті й «Таврія» допомагає
– Технічна сторона справи для нас не є складною – в мене працюють досвідчені спеціалісти, – продовжує пан Володимир. – Зараз у штаті сім чоловік. Але деякі операції, як-от фарбування і рихтування, довелося згорнути. Бо хлопці, які цим займалися, пішли захищати Батьківщину. Я також підключаюся – зокрема, проводжу діагностику.
На початку повномасштабного вторгнення автомобілі, що їхали на фронт, ремонтували в основному за власні кошти. Згодом транспортні засоби почали прибувати масово. Ми побачили, що самі цю справу не потягнемо. Тому частину грошей платять військові, частину – волонтери. Хоча різні випадки є. Приміром, приїжджають з фронту наші земляки і просять: «Зробіть мені машину, в мене грошей немає!». І ми робимо! Тут індивідуальний підхід до кожного.
До нас потрапляють автомобілі різної модифікації. Серед них була навіть «Таврія», пофарбована в зелений колір. Її використовують для підвезення вантажів.
Одним із найбільш популярних транспортних засобів на фронті є джип «Мерседес ML». Затребувані також «Volkswagen Т4», кросовер «Kia Sportage», «Hyundai Santa Fe» та деякі інші.
Удостоєні багатьох нагород

Фірма «Володар-Авто» удостоєна багатьох грамот і подяк від військових. Нещодавно її директор отримав медаль «За волонтерську діяльність», яку вручили представники оперативного командування «Захід».

Працівники компанії мають ще один цінний подарунок – прапор 7-ї танкової роти «Чорні яструби».
Щодня на «Володар-Авто» їдуть на «технічне лікування» автомобілі, а вже звідси беруть курс у зону бойових дій. Завдяки старанням Володимира Піскуна і його команди з 2014 року донині відремонтовано понад тисячу автомобілів для військових!
Василь ЗАКРЕВСЬКИЙ
Читайте також: У Вараші рідним загиблих військовослужбовців вручили державні нагороди