Куди поділась поліська “кукушка” з Рівненщини, повідомили у місцевій групі.
Орієнтовний час читання: 2 хвилини
У мережі з’явились фото та допис, з якого видно куди поділась поліська “кукушка” з Володимиреччини Рівненської області.
24.07.2023г. ТУ2 -062. Ст. Гайворон. Ласкаво просимо до нашої родини, написали у групі Гайворонська вузькоколійка.
Як написав у коментарі адміністратор групи Олег Заблудовський, перевезли його тимчасово, бо не вистачає тепловозів для роботи. Коли буде вирішено питання про відновлення Антонівської вузькоколійки — повернеться додому. А поки у Гайвороні він буде у більшій безпеці, ніж у Берегово.
З коментарів також видно, що жителі Рівненського Полісся турбуються про долю тепловозу. Антон Бриник висловив думку, що ніби загрози з півночі немає, а поїзд досі не повернули. І було б добре саме відновити рух вузькоколійкою, адже народ, який користувався цим поїздом, звідти нікуди не дівся. Щоб не вийшло так, що одне розвивається за рахунок іншого. Справу не слід пускати у вільне плавання, бо без уваги буде лише занепад.
Нагадуємо, що “Кукушка” унікальний туристичний об’єкт на Рівненщині.
Це найдовша в Європі вузькоколійка довжиною 106 кілометрів. І справа не тільки в тому, що нині вже сама ця колія є раритетом. Унікальність рівненської поліської «кукушки» – це сам маршрут і територія, якою вона рухається. Потяг рухатися через незаймані пишні і старезні поліські ліси, повз кришталеві поліські озера. І все це на відстані витягнутої руки. Ми писали, ще у 2021 році про те, що Укрзалізниця вже понад рік повністю припинила фінансування вузькоколійної залізниці Антонівка – Зарічне як нерентабельної.
- Графіки відключень електроенергії на Рівненщині в суботу, 23 листопадаГрафіки відключень електроенергії на Рівненщині можуть змінюватися залежно від коригування доведених лімітів диспетчерським центром Укренерго.