Компанія GlobalLogic провела дослідження до Дня журналіста на основі відкритих даних, аналізуючи, яку пресу читають українці.
Про це пише bit.ua
Загалом в Україні у 2020 році менше цікавилися новинами, ніж у 2019 році. Незалежно від формату ЗМІ чи джерела інформації, у 2019 році читали новини майже 60% українців, а у 2020 році — менш як 50%.
На думку GlobalLogic, це пов’язано з негативними новинами й великою кількістю дезінформації, що також збільшує попит на рішення для перевірки даних та на нові медіапродукти.
«З кожним роком українці все більше надають перевагу соціальним мережам та онлайн-медіа, ніж друкованим виданням чи радіо. Тому цифровізація стає викликом для всіх редакцій як в Україні, так і глобально. Наприклад, з 2015 року інженери GlobalLogic співпрацюють із The Economist для створення нових цифрових продуктів та послуг. Адже щороку даних та новин стає все більше, тому зростають вимоги до їхнього використання, перевірки та подачі», — додає Senior Vice President of Engineering Денис Балацко.
Починаючи з 2015 року, в Україні на 75% менше стали читати друковану пресу. У 2021 році читачі таких форматів ЗМІ становлять лише 8%.
Онлайн-ЗМІ читає близько половини українців, а соціальні мережі у 2020 році стали основним джерелом інформації для понад 60% читачів.