fbpx

Школяр із Рівненщини здобув перемогу на Всеукраїнському фестивалі соціальної реклами

Діліться інформацією з друзями:

Буток Андрій став справжнім мотиватором екологічних змін. Рівненський школяр дебютував із макетом білборда на Всеукраїнському фестивалі соціальної реклами «WASTE MANAGEMENT SCHOOL RECYCLING». Його ілюстрація змагалася за подарунковий сертифікат поряд із роботами школярів із 44 навчальних закладів 20 областей України.

Буток Андрій – учень Центру технічної творчості та комп’ютерних технологій з міста Костопіль. У своєму постері хлопець висвітлив тему екологічної свідомості.

Загалом, у конкурсі взяло участь 75 команд. Юні активісти створювали ролики, постери та зовнішню соціальну рекламу заради інформаційної еко просвіти, а також з метою нагадування людям про їхні негативні дії для планети. Роботи всіх учасників можна переглянути за посиланням: https://schoolrecyclingworld.org/waste-management/.

«Цього разу ми вирішили попередньо не купувати подарунки, оскільки хотіли придбати те, що потребує конкретна школа. Тому переможці конкурсу отримали сертифікати на суми від тисячі до 5 тисяч гривень. За умовами, на ці кошти вони можуть обрати будь-яку річ, що принесе користь для свого навчального закладу. Таким чином, учасники можуть не тільки зробили внесок у формування екологічної культури та свідомості в Україні, але й своєю активністю принести користь своїй школі», – коментує Ксенія Ренчковська, очільниця Міжнародного молодіжного руху «School Recycling World» в Україні.
До розгляду учасникам пропонували три теми: сортування сміття як ресурс, цінність відповідального споживання і рух Zero Waste (життя з мінімальним продукуванням сміття).
«Визначати переможців було досить складно, оскільки кожна робота унікальна і варта уваги. Ми із захопленням переглядали кожен ролик, постер та борд. Тому спільним рішенням дійшли залишити посилання на роботи на сторінці нашого сайту, аби кожен охочий зміг зарядитися рішучістю до екодій.

Хочу подякувати кожному активному школяреві за проявлену ініціативу та роботу над її креативною реалізацією», – додає Юлія Мархель, засновниця Міжнародного молодіжного руху «School Recycling World».
Головний організатор фестивалю – Міжнародний молодіжний рух «School Recycling World» за сприяння Міністерства освіти і науки України, Національного еколого-натуралістичного центру та підтримки генерального партнера – компанії PepsiCo Україна, яка допомагає розвивати культуру свідомого поводження з відходами.