fbpx

Що рівняни знають про мацик (опитування)

Діліться інформацією з друзями:

У Рівному працюють над розробкою стратегії співпраці та маркетингових комунікацій з промоції традиційної кулінарної спадщини Рівного

Уже кілька місяців фахівці з Рівного, Львова, Любліна та Познані працюють над стратегією промоції кулінарної спадщини Рівного та Рівненщини. Тривають дослідження з історії місцевої гастрономічної культури та її сучасного стану, а також ведуться переговори з міжнародними партнерами. Зокрема, разом із представниками Любліна напрацьовано ідеї щодо культурних та професійних обмінів на різних рівнях. Серед іншого, очікуються обміни візитами найкращих кухарів із українського та польського міст із майстер-класами як для професіоналів, так і для аматорів. Також розглядається можливість фестивалів господинь та господарів, у межах яких прості мешканці Рівного та Любліна зможуть приготувати, скуштувати та порівняти схожі між собою страви Любельщини та Рівненщини, поділитися переписами та виграти призи. Імовірною є й серія кулінарних дуелей між українськими та польськими кухарями.


«Анна Валентинович – героїня двох народів» у краєзнавчому музеї виставка

Рівненщина: майже 579 мільйонів гривень – внесок малого бізнесу до місцевих бюджетів


Не менш важливою буде і промоція Рівненщини на національному рівні. Насамперед ідеться про регіони України, мешканці яких часто проїжджають через Рівненську область, але переважно навіть не зупиняються тут. Насамперед ідеться про киян, львів’ян та закарпатців, які найчастіше користуються трасою Київ – Чоп. Мова як про створення окремої гастрономічної та культурної пропозиції в місті через співпрацю з рестораторами, введення спеціальних меню, залучення відомих вихідців з Рівненщини, так і про рекламу цих пропозицій в інших містах. Інструменти промоції саме напрацьовуються, але очевидно, що серед них будуть обміни рекламними площинами з містами походження потенційних гастрономічних туристів та малобюджетні вірусні кампанії. Утім одне з найважливіших завдань кампанії – пробудити інтерес до власної гастрономічної спадщини серед самих рівнян.

“Жодна реклама не працює так ефективно, як місцеві мешканці, котрі пишаються своєю історією та традиціями, знають багато цікавого про них і з захопленням про них розповідають”,

– стверджує один із експертів залучених до розробки стратегії Всеволод Поліщук, маркетолог, що брав участь у промоції бренду “галицька кухня” та розвитку Львова як головного гастротуристичного напрямку в Україні. Аби найкраще впоратися з цим завданням, фахівці мають зрозуміти наявний стан справ. Що знають рівняни про місто та область, чим пишаються, що готують. Для цього мешканців міста просять заповнити невеликий опитник. Відповівши на два десятки питань, ви посприяєте розвитку туризму в місті та області. А це і робочі місця для рівнян, і більше податків у міську казну. Пройти опитування можна тут:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeiFDE-vQBRBIu-eATDO9mtYJ3RK6wjZvfULGwd-9I0If-Spg/formResponse  

Розробка стратегії та опитування здійснюється за підтримки Європейського Союзу в рамках реалізації проєкту «Культурна спадщина кухні – просування кулінарних традицій через професіоналізацію гастрономічної пропозиції Любліна та Рівного».

Проєкт «Культурна спадщина кухні – просування кулінарних традицій через професіоналізацію гастрономічної пропозиції Любліна та Рівного» створено та реалізовується за фінансової підтримки Європейського Союзу у рамках Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 2014-2020.

 За зміст публікації несе відповідальність лише Управління з питань стратегічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Рівненської міської ради, і він не відображає позиції Європейського Союзу.