233 звернення громадян надійшло торік до міського управління транспорту. Найбільше з них рівнянин подали через відділ звернень громадян Рівненського міськвиконкому.
Більшість із них стосувалися таких проблем: недотримання графіку руху приватними перевізниками, грубе поводження водіїв, відмова у перевезенні пільговиків.
За словами начальника управління транспорту Ярослава Сахнюка, розгляд скарг відбувався за участь скаржника, перевізників і водіїв.
Окремі члени виконкому зробили зауваження до роботи управління зі зверненнями громадян. Адже вважають її формальною. Мовляв, чиновники роблять відписки, а не вирішують проблеми, порушені рівнянами.
Заступник міського голови Володимир Дяк зауважив, що потрібен розгорнутий аналіз скарг і існуючих проблем. І попросив перенести цей звіт на наступне засідання.
Зрештою після тривалої дискусії звіт так і не був затверджений. Тож це питання буде розглянуто повторно.