На початку місяця (орієнтовно 8 травня) більшість абонентів «Рівнеоблводоканалу» отримали на свої мобільні смс-сповіщення про необхідність сплатити за спожиті у попередньому місяці послуги. Така форма інформування для багатьох споживачів виявилася несподіванкою, тому рівняни почали звертатися до редакції газети «7 днів» за роз’ясненнями:
«Ми і наші знайомі почали отримувати СМС-повідомлення від абонента «Комуналка». Він просить заплатити за спожиту воду. Причому люди кажуть, що цифри, вказані в повідомленнях, не завжди відповідають дійсності. Приміром, просять заплатити за воду 5 гривень, хоч насправді боргу людина не має. Або в повідомленні вказана сума з мінусом, хоч переплати в людини теж немає. Поясніть, чи це новий сервіс, який замінить паперові квитанції? Як тепер правильно платити за воду, і як бути, якщо людина не користується тією платіжною системою, яка пропонується в СМС», – йдеться в одному з листів, що отримала наша редакція.
Ми звернулися із запитом до водопостачального підприємства. І отримали таку відповідь від його директора Андрія Карауша:
– СМС-повідомлення, які отримали деякі споживачі Рівнеоблводоканалу, не альтернатива платіжкам, а ще один канал інформування наших споживачів. Це нагадування, яке навмисно було розіслане перед травневими святами для того, щоб завчасно нагадати про необхідність оплатити послуги, спожиті в попередньому місяці. Через велику кількість вихідних та святкових днів цього місяця і карантин, платіжки наші абоненти могли отримати із невеликим запізненням. А, згідно із договором, ми вчасно маємо поінформувати споживачів щодо нарахувань за надані у попередньому місяці послуги. Своєю чергою кожен споживач має до 20 числа оплатити їх. Тому смс-інформування було проведене виключно для зручності наших споживачів.
Крім того керівник Рівнеоблводоканалу повідомив, що розсилку проводять партнери водоканалу – автоматизована система «PAY24.NET.UA».
– Вони не мають доступу до персональних даних наших споживачів, – наголосив Андрій Карауш. – Ми лише даємо їм адресу та вартість спожитих послуг, а вони, користуючись базою даних ПриватБанку, проводять смс-інформування. Це була лише спроба. Зараз плануємо скорегувати розсилку таким чином, щоб нагадування приходило з 25-го по 30 число, аби споживачі мали ще 20 днів, щоб сплатити за воду. І змінимо текст самого повідомлення, щоб не лякати споживачів фразою про «борг».
Щодо форм оплати, то вони не змінилися. Лише в оновленому особистому кабінеті споживача додалися для зручності деякі функції. Такі як можливість завантажити квитанцію за попередній місяць і здійснити оплату через партнерів обласного водопостачального підприємства – ПриватБанк та платіжні системи Portmone і Pay24.
- Річки Рівненщини у небезпеці, Держводагентство обмежить права водокористувачів
- На 2 гривні подорожчала вода у Рівному
- Володимир Хомко: життя у місті не зупинялося й на мить
Постійно бути в курсі новин Вам допоможе Telegram-канал газети «7 днів»