fbpx

Рівнянам пропонують написати скаргу, якщо обурені водієм чи кондуктором

Діліться інформацією з друзями:

Чимало галасу наробила днями у соцмережі публікація щодо нібито хамського поводження кондуктора одного з рівненських тролейбусів. На жаль, окрім цієї публікації, жодних даних про скаржницю не було. Ситуацію вдалося з’ясувати завдяки іншим пасажирам.

Тож КП «Рівнеелектроавтотранс» звертається до усіх пасажирів: у випадках конфліктних ситуацій інформувати підприємство одним із трьох способів:

  • написати приватне повідомлення на сторінку КП «Рівнеелектроавтотранс»;
  • надіслати електронний лист на адресу kpreat2015@gmail.com;
  • подати письмову скаргу на папері, яку можна принести особисто до будь-якої диспетчерської (депо, мототрек, Боярка, РЗВА) або надіслати за адресою: вул. Данила Галицького, 23.

У зверненні обов’язково треба вказати своє ім’я, по батькові, прізвище та адресу реєстрації і чітко викласти суть: що, де, коли трапилося.

Час, місце події, номер тролейбуса, ім’я чи прикмети працівника – чим більше інформації, тим краще. Звернення миттєво потрапляє на стіл керівництва, після чого його колегіально розглядають у службі руху та дають відповідь.

Щоб захистити кондукторів та водіїв від безпідставних звинувачень з боку недобросовісних пасажирів, повідомляємо: публікації у соцмережах, вайбер-спільнотах та інших онлайн-платформах, де не забезпечується ідентифікація особи, у якості скарг розглядатися не будуть і за замовчуванням прирівнюються до спроб провокації скандалу.

Безперечно, кондуктор має демонструвати чудеса витримки. Але було б добре, якби і пасажири, перш ніж щось писати у публічному просторі, подумали про те, навіщо це робити та про можливі наслідки, – зазначили у Рівнеелектроавтотранс.