5 липня 2021 року працівники управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Рівненської міської ради розпочали прийом відвідувачів з вадами слуху по-новому.
Повідомляє пресслужба Рівнеради.
Фахівці проводять прийом з допомогою системи «СЕРВІС УТОГ».
Зазначимо, що «Сервіс УТОГ» – інноваційне рішення від ВГОІ “Українське товариство глухих”, з яким стає доступним відеозвʼязок з професійним перекладачем жестової мови 24 години на добу, 7 днів на тиждень. – йдеться в повідомленні.
Сервіс УТОГ – долає комунікативні барʼєри та дозволяє жити повноцінним життям кожному, хто спілкується жестовою мовою.
Приєднання до цієї системи відбулось завдяки налагодженій багаторічні співпраці управління праці з Рівненською обласною організацією УТОГ, яка передала в безоплатне користування планшет для впровадження системи відеозв’язку з перекладачем жестової мови.
– Зміст програми полягає у впровадженні доступності установи для осіб з порушенням слуху та покращення якості комунікації між працівниками і відвідувачами, – прокоментувала заступниця начальника управління Олена Петрик.
Більше інформації про «Сервіс УТОГ» https://utog.org/vazhliva…/servis-utog-vpevneno-poruch…