Укртелеком підсумував споживання інтернету користувачами домашнього інтернету за 1-9 січня 2022 року і визначив найбільш активні регіони.
На початку року під час зимових свят абоненти Укртелекому активніше, ніж зазвичай, користувалися інтернетом, особливо оптичним. Середнє добове споживання інтернет-трафіку одним користувачем оптичного інтернету вдома 1-9 січня становило 11,2 Гб. Це в рази перевищує показник за мідною технологією – 4,7 Гб.
Велике добове споживання на мережах оптичного інтернету Укртелекому зумовлено високою швидкістю доступу та надійністю з’єднання. Підключення до мереж волоконно-оптичного інтернету оператора відбувається майже в усіх областях України в залежності від типу забудови: за технологіями FTTB (у багатоквартирних будинках) та FTTH (поширена у приватній забудові).
У ТОП-5 регіонів за найбільшим середньодобовим споживанням інтернет-трафіку одним абонентом, що користується оптичним доступом за технологією FTTB, увійшли Дніпропетровська область з показником понад 13,2 Гб, Кіровоградська – 12,7 Гб, Хмельницька – 12,4 Гб, Житомирська – 11,7 Гб і Закарпатська – 11,6 Гб. До них упритул наблизилися Харківська, Миколаївська та Рівненська області з близькими до лідерських показників – понад 11 Гб.
Якщо ж говорити про споживання оптичного інтернету абонентами, які підключені за технологією FTTH, то в цьому сегменті на свята добовий показник перевищив 11 Гб у Дніпропетровській, Закарпатській, Кіровоградській, Миколаївській, Харківській та Львівській областях.
Укртелеком, як оператор найбільшої мережі фіксованого доступу до інтернету, відповідає на попит користувачів щодо якості та безперебійності сервісів. Протягом минулого року, оператор проклав близько 12 тисяч кілометрів оптичних ліній, забезпечивши найбільшу в історії компанії швидкість будівництва та підключень до оптичного інтернету. Розвиток національної оптичної телекомінфраструктури відбувається, як за рахунок розбудови мереж у нових населених пунктах, так і шляхом заміни мідної мережі оптичною.

контент-менеджерка та журналістка редакції «Сім днів». Працює з соціальними темами, історіями громад, матеріалами про дітей і молодь, а також готує публікації для проєкту «Вулиці Героїв».
Від 2016 року працює контент-менеджеркою соціальних мереж редакції. Має досвід роботи рекламним менеджером у газетах «Вісті Рівненщини» та «Панорама». Долучається до підготовки новин, авторських матеріалів і контенту для онлайн-платформ.
