Головним завданням педагогів Рівненського центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості під час карантину стали нові методичні напрацювання, які дозволять слухачам при навчанні у дистанційному форматі. Доступність, деталізація, покрокове висвітлення професійних питань – важливі критерії відеоуроків та відеопрезентацій за різноманітними професіями. Педагоги презентували свої напрацювання на засіданні методичної ради Рівненського центру ПТО ДСЗ.
Серед учасників онлайн засідання – викладачі, майстри виробничого навчання, старші майстри, бібліотекар, методисти.
В.о. директора Рівненського центру ПТО ДСЗ Людмила Абрамова представила доповідачів: бібліотекаря Антоніну Лисенко, майстрів виробничого навчання Сергія Торулю, Іванну Опалько, Лілію Давидюк, Зіновія Крошного, Оксану Мороз, викладача Тетяну Галушук.
Оновлений бібліотечний електронний фонд, відеоуроки за професією «Коваль ручного кування», збірник інформаційно-технологічних карток за професією «Бармен», збірник лабораторно-практичних робіт із предметів «Конструювання одягу та спецмалюнок», презентації уроків теоретичного та виробничого навчання і тести на засвоєння і закріплення нового матеріалу за професією «Кравець», методичні рекомендації з організації роботи з наказами та інші – арсенал цікавих, корисних сучасних напрацювань, які стануть у нагоді як колегам-освітянам, так і слухачам.
- Чому Рівненська комісія з ТЕБ і НС частково відновила пільговий проїзд (Відео)
- У Львові закрилися на карантин вже чотири дитсадки
Можливість перегляду презентацій та уроків для глибшого опанування матеріалу сприятиме оперативному його засвоєнню за будь-яких обставин.
На високому рівні, зокрема, відзнято відеоматеріали з ковальства. Сергій Торуля представив професійний майстер-клас у відеоуроках «Технологія і обладнання ковальських робіт». Важливо, що цей формат занять уже протестовано під час дистанційних занять із слухачами Луганщини. Ковалі задоволені навчальними відеоматеріалами.
«У відеоформаті працювали із групою безробітних із Луганщини. Проговорювали покроково, демонстрували підготовку, початок і власне кування виробів, заготовок, деталей з різною ступіню складності. Створили певною мірою інструкцію, як правильно організувати роботу в кузні»,
– поділився Сергій Миколайович.
Оновлено та наповнено комплексно-методичне забезпечення за професією «Бармен». Іванна Опалько представила інструкційні картки з приготування алкогольних і безалкогольних виробів, закусок, кондитерських виробів, змішаних напоїв тощо. Цікаво, що майстер ініціювала під час карантину виготовлення муляжів напоїв власноруч:
«Ми шукали правильну консистенцію для наповнення відповідного посуду (креманки, фужери, бокали тощо), експериментували з милом та водою. Зрештою, віднайшли «формулу» приготування різноманітних напоїв для навчального стенду».
Підсумовуючи напрацювання педагогів, Людмила Абрамова наголосила:
«Ми маємо достатньо цікавих, конструктивних, актуальних та яскравих відеоматеріалів для створення унікального банку знань навчального закладу – так званої електронної комори. Доступність та постійне оновлення такого сховища сприятимуть оперативному використанню матеріалів під час навчального процесу».
Постійно бути в курсі новин Вам допоможе наш Telegram