fbpx

Рівнеелектроавтотранс збиратиме скарги рівнян через соцмережу

Діліться інформацією з друзями:
“Тут мав би бути пост гордості за екіпаж тролейбуса №160, котрий, як зауважив рівнянин Тарас, допоміг маломобільному пасажиру зайти до салону та потурбувався про те, щоб він з комфортом доїхав до місця призначення, але… робочі будні були захмарені прикрим випадком, що стався вчора у тролейбусі №154 з пасажиркою Тетяною.”
Про це йдеться на Фейсбук-сторінці КП “Рівнеелектроавтотранс” РМР
 – Ми змушені визнати, що, на жаль, деякі наші працівники забувають про місію підприємства – бути відкритими до людей та забезпечувати якісну послугу. Демонструючи негідну поведінку, не зауважують, що водночас із неповагою до пасажирів, вони підставляють своїх колег і керівництво, та у цілому формують серед рівнян негативну думку про підприємство. При цьому вони, будучи дорослими людьми на робочих місцях, несуть повну відповідальність за свої дії та вчинки. – йдеться в повідомленні
Офіційна позиція: хамству не місце у тролейбусах! 
Враховуючи широкий соціальний резонанс, за результатами оперативної наради за участю директора та керівництва служби руху, вирішено:
  • Кондуктора звільнити;
  • Водія тимчасово відсторонити від роботи, оголосити сувору догану, позбавити премії.
Дякуємо усім небайдужим рівнянам за те, що допомагаєте нам ставати кращими, – зазначають у підприємстві.
У випадках неналежного виконання посадових обов’язків екіпажами тролейбусів, Рівнеелектроавтотранс просить повідомляти про такі випадки приватними повідомленнями на сторінку у Фейсбук із зазначенням бортового номера тролейбуса, часу та місця події. Ваші звернення негайно потраплятимуть на розгляд начальника служби руху.