На засіданні педагогічної ради окреслили основні напрямки розвитку Рівненського центру ПТО ДСЗ
На черговому засіданні педагогічної ради Рівненського центру ПТО ДСЗ, що відбулося в офлайн та онлайн режимах із навчальними відділеннями (74 присутніх члени педради), підсумували роботу за звітний період поточного року. У педраді взяла участь заступниця директора Рівненського обласного центру зайнятості Тетяна Новорок.
Перед присутніми виступила заступниця директора РЦПТО ДСЗ із навчальної роботи Людмила Абрамова. Вона ознайомила із діяльністю РЦПТО у січні – травні та результатами роботи, а також назвала пріоритетні завдання колективу у наступному періоді. Головуюча на педраді наголосила також на подальшій участі закладу освіти у проєкті «Школа Фермерства 2.0», зокрема, співпраці з Інститутом сільського господарства Західного Полісся НААН з питань розробки нових напрямів професійного навчання.
Так, з початку року професійною підготовкою, перепідготовкою та підвищенням кваліфікацій було охоплено 3568 осіб, з яких 1432 слухача направлені на навчання з інших регіонів. 749 слухачів здобули професії (43 прорфесії), 2664 підвищили кваліфікації на курсах цільового призначення.
У закладі освіти за різними формами навчання пройшли підготовку: за дуальною – 177 осіб; за дистанційною – 2087 осіб, підтвердили результати неформального навчання 6 осіб (професія «Кухар»), за індивідуальними планами – 91 особа.
Людмила Абрамова виразила вдячність колегам із Рівненського міського ЦЗ, Дубенської міськрайонної, Гощанської, Здолбунівської, Радивилівської, Володимирецької районних філій Рівненського ОЦЗ за активну і ефективну співпрацю.
У доповіді заступниці директора РЦПТО ДСЗ із методичної роботи Оксани Зигалової «Основні напрямки розвитку Рівненського центру ПТО ДСЗ у рамках стратегічного розвитку системи ПТО до 2027 року та Стратегічного плану розвитку системи професійної (професійно-технічної) освіти Рівненської області до 2027 року» наголошено на трьох основних стратегічних напрямах роботи – підвищення відповідності системи підготовки робітничих кадрів потребам роботодавців, забезпечення якості ПТО та популяризація ПТО, збільшення клієнтів закладів освіти, у т.ч. на платній основі. Серед основних стратегічних цілей і задач було виділено, зокрема, підсилення ролі Дорадчих органів управління ЦПТО з числа роботодавців та сприяння їх системному залученню до роботи методичних комісій; постійне оновлення змісту навчальних програм відповідно до потреб роботодавців. Було також озвучено переваги та проблеми професійного навчання за дуальною формою.
«Приємно, що Рівне – серед лідерів цього освітнього процесу!», – зазначила доповідачка.
У обговоренні доповідей взяли участь викладачі та майстри виробничого навчання. Так, викладачка Наталія Сирочук зауважила, що слухачі готові опановувати курс із підприємництва, можливе також навчання за індивідуальними планами. Із пропозицією вдосконалення онлайн навчання безрорбітних виступив старший майстер Віктор Красовський.
Читайте також: |
На педраді ставили актуальні питання: як навчати? чому навчати? Найкраще на них знають відповіді педагоги, що пройшли відповідне навчання, стажування. Своє бачення вдосконалення навчального процесу представив завідувач Млинівського навчального відділення Анатолій Смалько. Він презентував власну розробку – онлайн екскурс у дистанційний курс навчальної програми за професією «Рибовод (кваліфікований робітник)».
Методистка Валентина Кузнєцова презентувала учасникам педради проєкт нових критеріїв оцінювання якості освіти у Рівненському центрі ПТО ДСЗ.
Методистка Раїса Ліхачова запропонувала орієнтовний план підвищення кваліфікації педпрацівників та інших фахівців Центру на 2022 рік.
Серед меседжів педради – формування ліцензійних справ за професіями «Соціальний працівник», «Оператор заправних станцій»; введення спецдисципліни «Як організувати власну справу» до усіх навчальних програм; стажування, майстрів виробничого навчання на базах кращих ринкоутворюючих підприємств; визнання результатів підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання і викладачів; створення сучасного освітнього середовища та кваліфікаційних центрів на базі РЦПТО ДСЗ.
Узагальнюючи порушені питання, до присутніх звернулася Тетяна Новорок. Вона наголосила, що такий потужний потенціал педагогів Центру, інноваційні свіжі ідеї та пофесійність дозволяють колективу брати активну участь у грандових проєктах, заявляти про своє бачення реформування професійної освіти та виборювати фінансові дотації на їх втілення.