Із запровадженням воєнного стану більшість перевізників змінили свої графіки. Це пов’язано із зниженням пасажиропотоку та необхідністю окупності маршруту. На ринок громадського транспорту Рівненщини суттєво вплинула і паливна криза.
Про ситуацію у транспортній галузі розповів заступник голови ОДА Ігор Тимошенко під час інтерв’ю на телеканалі ITV.
Управлінець зазначив, що через зростання ціни пального удвічі, на Рівненщині тариф на внутрішньообласні перевезення вже виріс на 25%. До того ж, додав, що на сьогодні немає прямого державного регулювання на перевезення.
«Перевізнику простіше надавати послуги, якщо є гарантований ресурс, тобто пальне. Це перша складова. Друге – цінова політика. При стрибку вартості пального майже вдвічі, ми домовилися про підняття тарифу на чверть. Так, у мирний час вартість проїзду була 1,30 грн за кілометр. На сьогодні на приміських і міжміських маршрутах – 1,60 грн», – пояснив Ігор Тимошенко.
З його слів, тариф буде переглядатися через три місяці і він залежатиме від ціни на пальне.
«Це раніше ОДА своїм розпорядженням встановлювала тарифи. Сьогодні ми просто комунікуємо і перевізники з розумінням несуть певне соціальне навантаження. Це важливо і для того, або не допустити на транспортний ринок «нелегалів», – зазначив заступник голови ОДА.
В управлінні транспорту та інфраструктури Рівненської ОДА нагадали, що постановою Кабміну від 25.03.2015 № 240 вилучена норма щодо регулювання (встановлення) тарифів на перевезення у приміському та міжміському внутрішньообласному сполученні.
Разом з тим, органи місцевого самоврядування мають повноваження своїми рішеннями встановлювати тарифи на перевезення пасажирів на міських маршрутах загального користування.