Послугу запустять, щоб українці мали змогу оперативно повідомити про відсутність звʼязку, а регулятор виправив цю ситуацію.
Якісний мобільний зв’язок — критично важлива потреба для українців, особливо під час знеструмлень. Відтепер повідомити про проблеми зі зв’язком та мобільним інтернетом стане ще простіше — через застосунок «Дія».
Якщо у вас не завантажуються сторінки в браузері, виникають труднощі з дзвінками або відправленням повідомлень у месенджерах – повідомте про це в кілька кліків через «Дію».
Інформація про проблеми надходитиме безпосередньо до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері електронних комунікацій (НКЕК).
Регулятор аналізуватиме звернення та спільно з операторами працюватиме над усуненням недоліків у конкретних районах.
Джерело: Уряд online
Читайте також: Викрито найбільшу мережу агентів рф, які полювали за F-16

Редактор сайту «Сім днів» і журналіст стрічки новин. Працює з оперативною інформацією, готує новини та долучається до створення авторських матеріалів для сайту.
Має значний досвід роботи у медіа. Протягом 1991–2009 років був технічним редактором газети “America” (Філадельфія, США), де відповідав за дизайн і верстку, підготовку графічних матеріалів, фоторепортажів та готового макету видання.
Володіння англійською мовою використовує для перекладу матеріалів, підготовлених у межах грантових проєктів, які редакція публікує на окремому піддомені для іноземних читачів.
