Послугу запустять, щоб українці мали змогу оперативно повідомити про відсутність звʼязку, а регулятор виправив цю ситуацію.
Якісний мобільний зв’язок — критично важлива потреба для українців, особливо під час знеструмлень. Відтепер повідомити про проблеми зі зв’язком та мобільним інтернетом стане ще простіше — через застосунок «Дія».
Якщо у вас не завантажуються сторінки в браузері, виникають труднощі з дзвінками або відправленням повідомлень у месенджерах – повідомте про це в кілька кліків через «Дію».
Інформація про проблеми надходитиме безпосередньо до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері електронних комунікацій (НКЕК).
Регулятор аналізуватиме звернення та спільно з операторами працюватиме над усуненням недоліків у конкретних районах.
Джерело: Уряд online
Читайте також: Викрито найбільшу мережу агентів рф, які полювали за F-16