Соціальні послуги упродовж січня-вересня 2025 від Департаменту соціальної та ветеранської політики Рівненської міської ради отримали понад 57 тисяч мешканців громади: це 58 тисяч консультацій через кол-центр та понад 57 тисяч прийомів громадян.
Під час прийому фахівці приймали та опрацьовували пакети документів, а також надавали роз’яснення з різних соціальних питань.
Форми прийому громадян:
- через електронну чергу – 31 885 осіб;
 - на віддалених робочих місцях (ЦНАП, адмінсервіс «Ветеран», Квасилів, ЦПМСД «Ювілейний», ГО «Центр Інтеграції») – 21 830 осіб;
 - через адміністраторів ЦНАП – 3 615 осіб.
 

Завдяки впровадженню системи електронної черги та розвитку віддалених робочих місць мешканці Рівненської громади отримують соціальні послуги зручно, без черг і з можливістю обрати найзручніше місце для звернення.
Також ці кроки сприяють реалізації експериментального проєкту з упровадження комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України №1049 від 03.10.2023.
Джерело: Департамент соціальної та ветеранської політики РМР
Читайте також: Рівненський лікар очолив Інститут невідкладної хірургії в Харкові
