Фахівці Рівненського управління Клієнтського простору 104.ua прийняли понад 1,9 тис. заяв від споживачів природного газу першого місяця весни. Вони стосуються реконструкції, будівництва мереж, винесення газопроводу за межі ділянки, зміни особового рахунку чи кількості зареєстрованих осіб та багато іншого.
Про це поовідомляє: АТ “Рівнегаз”.
Також, менеджери підготували майже 1,3 тис. договорів на приєднання до газових мереж, монопольні послуги, реконструкцію систем газопостачання, угоди на виконання проектних та будівельно-монтажних робіт, пуск газу в експлуатацію тощо.
Клієнтські простори Рівненщини наразі працюють за адаптаційної моделі обслуговування, тобто з дотриманням карантинних обмежень. Водночас«Рівнегазу» закликає своїх клієнтів користуватися дистанційними сервісами 104.ua, які є справді сучасним та затребуваним рішенням під час пандемії. Адже, такі онлайн-сервіси дають змогу самостійно вносити показання лічильника, сплачувати за доставку, планувати подальше використання енергоносія та при потребі переглядати історію показань.