Поліцейські нагадали мешканцям Рівненщини, як не стати жертвою шахраїв. Останні представляються працівниками різних соціальних служб і фінансових установ.
Зловживаючи довірою, вони дізнаються усі необхідні реквізити, отримують доступ до банківських рахунків, із яких знімають усі заощадження.
Як діяти, якщо вам зателефонувала невідома особа про заблокування, збій у системі, доступ сторонніх осіб до рахунку тощо:
- у жодному разі не повідомляйте будь-яких конфіденційних даних банківської картки;
- не переходьте за посиланнями, які отримали у СМС-повідомленні, месенджері;
- не відповідайте на СМС-повідомлення, надіслані нібито від банку, в яких вас просять надати персональну інформацію;
- не називайте паролі входу до вашого електронного кабінету/мобільного додатку;
- перервіть розмову та особисто зателефонуйте оператору кол-центру вказаного банку.
Будьте пильні і бережіть свої заощадження!