fbpx

Почали продавати цибулю, яка не викликає сліз

Діліться інформацією з друзями:

Британська компанія Waitrose почала продавати у своїх магазинах новий сорт цибулі Sunions – «коричневий, солодкий і такий, що не викликає сліз».

Цибуля, яка продається під слоганом «жодної сльозинки», удосконалювалася селекціонерами понад 30 років.

В описі продукту стверджується, що він «ідеально підходить для людей з чутливими очима, а також для приготування їжі на кухні з дітьми».

Цікаво, що дочірня компанія Waitrose, John Lewis, продає спеціальні «цибулинні окуляри» з лінзами, що не пітніють, за 23 фунти стерлінгів.

Sunions набагато дорожча, ніж звичайна цибуля. Упаковка із трьох штук Sunions коштує 1,50 фунта стерлінгів (близько 56 грн). Це втричі більше, ніж найдешевша цибуля у мережі Waitrose.

Спочатку цибуля була розроблена компанією Bayer, але тепер вона належить хімічній фірмі BASF, яка придбала частину насіння та рослинницького бізнесу. В описі йдеться, що Sunions не є генетично модифікованими, а є продуктом десятиліть схрещування менш гострих сортів цибулі.

На сайті бренду написано, що, на відміну від решти цибулі, ця «з кожним днем стає солодшою».