Наявність маркування на упаковці продукту про те, що він є веганським чи вегетаріанським, стає вирішальним для його покупки молоддю – так званими міленіалами та поколінням Z. Про це свідчать результати міжнародного дослідження V-Label.
Згідно з опитуванням, 91% респондентів надають перевагу продуктам з позначкою V-Label, яка гарантує, що продукт є дійсно веганським чи вегетаріанським і не тестований на тваринах. Більше половини опитаних обирають товари зі спеціальними етикетками.
79% споживачів у всьому світі погоджуються, що вони роблять більший акцент на продуктах з маркуванням V-Label, а 61% заявляють, що активно шукають знак «V» на упаковці.
«Довіра – визначає продажі. Бренди, в рамах своєї маркетингової стратегії, можуть вказувати на етикетках майже все, що вони захочуть, але коли продукт ліцензований незалежним органом, саме тоді він набуває довіри», – говорить Ренато Піхлер, генеральний директор V-Label GmbH.
Такі товари можуть бути дорожчими. Однак опитані респонденти запевняють, що готові платити більше за продукти з еко-маркуванням.
Нову тенденцію підтверджує ще одне опитування, яке було проведено в Швейцарії. Респонденти оцінили 480 компаній з огляду на динамічність розвитку бренду у 2021 році. Учасники віком від 15 до 26 років розташували V-Label на шостому місці – попереду лише Zalando, Beyond Meat, Alnatura та Tesla.
«Визнання популярності V-Label у віковій групі 15-26 років, серед яких ми перебуваємо в авангарді брендів, поряд з Netflix і Revolut – надихає. А ще підтверджує позитивну тенденцію серед молоді, чиї рішення є усвідомленими та продиктовані турботою про інших та довкілля. Саме ця вікова група матиме вирішальний вплив на світ в найближчі десятиліття», – говорить Юлія Неклева, спеціаліст у справах сертифікації V-Label Україна.
Детальні результати дослідження за посиланням: https://cutt.ly/NW7yXfl
Довідка:
Ініціатором V-Label є Європейський вегетаріанський союз (EVU). EVU об’єднує та сприяє співпраці компаній та організацій, що працюють у сфері веганства та вегетаріанства.
V-Label GmbH базується у Швейцарії і є власником права на торгову марку. Організація координує міжнародне співробітництво, пов’язане з наданням ліцензії V-Label. V-Label – це міжнародно визнана та захищена марка з 1996 року.