Якщо в перші тижні воєнного стану до ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області щодо завищених цін щодня зверталися до 75 скаржників, то нині їх кількість скоротилася втричі.
Як зазначає завідувачка сектору контролю за регульованими цінами Ілона Шелестун, це пов’язано зі стабілізацією цін та регулюванням Урядом вартості палива.
«За місяць ми перевірили близько 30 магазинів. У кожному другому закладі були порушення рівня максимально допустимої торговельної надбавки. Зазвичай, у результаті роз’яснювальної роботи суб’єкти господарювання знижують ціни на товари. Але й були винятки. Наприклад, «Велмарт» відмовився знижувати ціну на гречку (надбавка становила не 10%, як вимагається, а 15%). Про ситуацію ми доповіли. Сподіваюсь, у супермаркеті вже переглянули свою позицію», – повідомила Ілона Шелестун.
Загалом за весь час воєнного стану в країні здійснено моніторинг близько 700 торговельних закладів області.
«На час воєнного стану Уряд робить суттєві поступки для бізнесу – податкові пільги, скасування перевірок, штрафів та ліцензій, спрощення трудових відносин, кредитування під 0%. Контролюються лише ціни та продаж алкоголю. Водночас, є підприємці, які і в таких умовах хочуть нажитися на війні. Це неприпустимо», – наголосив начальник Рівненської обласної військової адміністрації Віталій Коваль.
Наразі мобільні групи щодо перевірок цін на продукти та ліки створюють у районах. Такі вже діють у Сарненському та Вараському районах.
Нагадаємо, про завищені ціни на продукти та ліки можна телефонувати на гарячу лінію Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області – 098 76 68 738.

Журналістка та медіаменеджерка з багаторічним досвідом роботи у регіональних медіа. Працює з темами соціальної політики, життя громад, комунальних рішень та створює матеріали про сучасні історії Захисників України. З 2023 року — директорка редакції газети «Сім днів» і головна редакторка сайту 7dniv.rv.ua.
У різні роки працювала редакторкою сайту, головним бухгалтером, заступницею головного редактора та управлінською ланкою видань «Сім днів» і «Літопис Заходу». Має досвід реалізації медійних та суспільно важливих проєктів у співпраці з українськими та міжнародними партнерами.
