Черговий інтерактивний простір для занять з безпеки облаштували у Корнинському ліцеї.
На перше заняття завітав начальник Рівненської ОВА Віталій Коваль.
«Для нас це не просто черговий клас безпеки. Це впевненість у тому, що діти, як свідомі українці, виростуть з розумінням того, як допомагати людям і як бути готовим до найскладніших ситуацій, — зазначив Віталій Коваль. — Це вже 48-й клас безпеки на Рівненщині. Ініціатива рятувальників і освітян продовжується. Такі простори мають бути в кожній громаді».

Завдання такого класу – навчити школярів правил пожежної, мінної безпеки та цивільного захисту, ознайомити з алгоритмом дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій, сформувати навички надання домедичної допомоги тощо.
Тут є необхідне приладдя для тематичного навчання дітей. Зокрема, куточок мінної безпеки, спорядження пожежника, простір для психологічного розвантаження. До занять з безпеки будуть залучатися фахівці ДСНС, Нацполіції, педагогічні та медичні працівники, практичні психологи.
Перший урок у новоствореному класі був активним і пізнавальним, учні ліцею підготували насичену програму та поділилися з присутніми власними знаннями з основ життєдіяльності.

На вулиці школярів чекали машина оперативно-рятувальної служби та мобільний клас з протимінної безпеки. Фахівці ДСНС ознайомили дітлахів з обладнанням для рятувальних робіт та детально розповіли про найпоширеніші види вибухонебезпечних предметів.
Такі куточки безпеки планують облаштувати в кожній громаді області.
Рівненська ОВА
Читайте також: Демографічний прогноз: у 2033 році населення України становитиме близько 35 мільйонів
Редактор сайту «Сім днів» і журналіст стрічки новин. Працює з оперативною інформацією, готує новини та долучається до створення авторських матеріалів для сайту.
Має значний досвід роботи у медіа. Протягом 1991–2009 років був технічним редактором газети “America” (Філадельфія, США), де відповідав за дизайн і верстку, підготовку графічних матеріалів, фоторепортажів та готового макету видання.
Володіння англійською мовою використовує для перекладу матеріалів, підготовлених у межах грантових проєктів, які редакція публікує на окремому піддомені для іноземних читачів.
